Pigułka z LSD? Czemu nie

1. Data: 2009-08-05 12:51:25

Temat: Pigułka z LSD? Czemu nie
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Rok po terapii z użyciem LSD Schulz jest znów w stanie pracować. Kilka
miesięcy temu zatrudnił się w ośrodku ambulatoryjnej pomocy dla
seniorów, gdzie ma ruchomy czas pracy i może zaplanować sobie parę
przerw. W ten sposób, ma nadzieję, przepracuje liczbę godzin wymaganą
przy pełnym etacie. Aby utrzymać kondycję fizyczną, jeździ na rowerze i
kilka razy w tygodniu gra w ping-ponga. Jest przekonany, że LSD mu
pomogło. Narkotyk dał mu kopa, zastrzyk energii, którego potrzebował,
gdy czuł się zniechęcony i do niczego nieprzydatny. W wywołanym nim
odurzeniu po raz pierwszy poczuł z całą siłą swój smutek i złość z
powodu choroby. -- Wtedy mogłem wreszcie rozbeczeć się jak dziecko --
mówi, próbując znów się uśmiechnąć."

http://portalwiedzy.onet.pl/4868,11122,1569158,1,cza
sopisma.html

2. Data: 2009-08-05 13:54:44

Temat: Re: Pigułka z LSD? Czemu nie
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> powodu choroby. -- Wtedy mogłem wreszcie rozbeczeć się jak dziecko --
> mówi, próbując znów się uśmiechnąć."

Słyszałam kiedyś opinię, że LSD wyzwala w człowieku najgłębsze pokłady
jego osobowości (może to jakoś inaczej było ujęte). Chodziło w każdym
razie o to, że halucynacje, jakie się ma po zażyciu, są
odzwierciedleniem "duszy". ;)

> http://portalwiedzy.onet.pl/4868,11122,1569158,1,cza
sopisma.html

Poczytam sobie wieczorem, może tym razem będę miała lepsze sny. ;)

Ewa

3. Data: 2009-08-05 17:18:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> [...]
> jego osobowości (może to jakoś inaczej było ujęte). Chodziło w każdym
> razie o to, że halucynacje, jakie się ma po zażyciu, są odzwierciedleniem

To już wiem, czemu nie biorę.

Qra

4. Data: 2009-08-05 21:43:30

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To już wiem, czemu nie biorę.
>
> Qra

Błąd, musisz kiedy spróbować.. Po niewielkiej pigułce można robić wiele
rzeczy, być może dzięki temu odkryjesz w sobie jakieś nowe talenty.. LSD
wcale nie uzależnia.

5. Data: 2009-08-06 06:48:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Błąd, musisz kiedy spróbować.. Po niewielkiej pigułce można robić wiele
> rzeczy, być może dzięki temu odkryjesz w sobie jakieś nowe talenty.. LSD
> wcale nie uzależnia.

Talenty wciąż i na okrągło odkywam "na trzeźwo". Zaś te pokłady osobowości
mnie odstraszają.

Qra, z trzema podwójnymi dnami

6. Data: 2009-08-06 08:31:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Talenty wciąż i na okrągło odkywam "na trzeźwo".

Też się podszywasz pod XL? Trzeba jakoś zapełnić tę pustkę. ;)

> Zaś te pokłady
> osobowości mnie odstraszają.

To jest dosyć straszne. Aczkolwiek można odkryć w sobie dziecko. :)

> Qra, z trzema podwójnymi dnami

Przynajmniej mleko się nie przypala. :)

Ewa

7. Data: 2009-08-06 09:01:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Też się podszywasz pod XL? Trzeba jakoś zapełnić tę pustkę. ;)

A może to ona podszywa się pod mnie.

> To jest dosyć straszne. Aczkolwiek można odkryć w sobie dziecko. :)

To już dawno odkryłam. .

> Przynajmniej mleko się nie przypala. :)

Aż szkoda, że już nie karmię, co nie?

Qra, złośliwy rozkapryszony bachor

8. Data: 2009-08-06 13:27:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Też się podszywasz pod XL? Trzeba jakoś zapełnić tę pustkę. ;)

> To jest dosyć straszne. Aczkolwiek można odkryć w sobie dziecko. :)

I sprać mu dupę, to tak. :)

> Przynajmniej mleko się nie przypala. :)

Długo trzeba podgrzewać.

No.
Rzady milosci coraz skuteczniejsze :/
Cele współczesnej psychologii i psychoterapi.
MALE CREDO
DOBRE