Mule -gdzie kupić w trójmieście

1. Data: 2006-03-15 12:05:45

Temat: Mule -gdzie kupić w trójmieście
Od: "piotrmisiek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Z nieśmiałą prośbą zwracam się: gdzie mogę w trójmieście mule
kupić ,najlepiej świerze.Byłem kilka dni w Hollandi i tam po raz
pierwszy dałem się skusić a teraz dzięń i noc myśl o pysznym
obiedzie mi po głowie chodzi i żyć nie daje.Z góry dziękuję.

pozdrawiam
piotrmisiek

2. Data: 2006-03-15 12:11:01

Temat: Re: Mule -gdzie kupić w trójmieście
Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrożone są w Makro!

3. Data: 2006-03-15 12:21:47

Temat: Re: Mule ŚWIEŻE
Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:1142424345.061971.215820@v46g2000cwv.googlegrou
ps.com,
piotrmisiek wrote:
> Z nieśmiałą prośbą zwracam się: gdzie mogę w trójmieście mule
> kupić ,najlepiej świerze.

Ja bardzo przepraszam, ale to dzisiaj trzeci wątek z tym ortem.

ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE
ŚWIEŻE

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

4. Data: 2006-03-15 12:24:44

Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisał(a):

> Ja bardzo przepraszam, ale to dzisiaj trzeci wątek z tym ortem.
>
> ŚWIEŻE

Zasugerował się "świerzynką" (a ona to może było skojarzenie ze
zwierzynką? ;)
--
pa, BBjk

5. Data: 2006-03-15 13:07:44

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Mar 2006 13:11:01 +0100, Maggie napisał(a):

> Mrożone są w Makro!

Przezywajace swoja trzecia swiezosc. Nie polecam, chyba ze zamierzasz kogos
otruc.

Maciek
"Invent something idiot-proof,
and they will invent a better idiot"

6. Data: 2006-03-15 13:41:43

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> Zasugerował się "świerzynką" (a ona to może było skojarzenie ze
> zwierzynką? ;)

Zapominają, że Świerzy może być tylko Waldemar ;-)

--
richo

7. Data: 2006-03-15 14:58:44

Temat: No gdzie te Mule ŚWIEŻE!!!
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

szesc postow o du..e Maryny a ja w dalszym ciagu nie wiem gdzie je kupic;-)

8. Data: 2006-03-15 15:11:31

Temat: Re: No gdzie te Mule ŚWIEŻE!!!
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article dv9a3h$ote$...@a...news.tpi.pl, Mirek at
m...@w...wp.pl wrote on 15/03/2006 15:58:

> szesc postow o du..e Maryny a ja w dalszym ciagu nie wiem gdzie je kupic;-)

Jak szukasz suchych informacji to zadzwoń na informację telefoniczną czy
coś... a nie na grupę. I nie rób ortografów, bo sam się prosisz o zgryźliwy
a nie merytoryczny komentarz...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

9. Data: 2006-03-15 20:00:18

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak szukasz suchych informacji to zadzwoń na informację telefoniczną czy
> coś... a nie na grupę. I nie rób ortografów, bo sam się prosisz o
> zgryźliwy
> a nie merytoryczny komentarz...

Dzięki za twój komentarz, ale taka mnie ochota naszła na mule, że nie mogłem
sie doczekać odpowiedzi na pytanie Piotra. Mule gotowane w sosie własnym z
bialym winem, i polane masełkiem z czosnkiem i pietruszką.... mniam. Czy
ktoś wie gdzie i kiedy kupić?
Ortografa nie zauważyłem, jeśli był to przepraszam;-)

10. Data: 2006-03-15 20:33:40

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrmisiek napisał(a):

> [...]
> pierwszy dałem się skusić a teraz dzięń i noc myśl o pysznym
> obiedzie mi po głowie chodzi i żyć nie daje.Z góry dziękuję.

Swieze podaje w Wielorybie,w Sopocie?

--
Gosia

Brytfanna