[OT] Prośba o pomoc

1. Data: 2006-03-15 14:00:57

Temat: [OT] Prośba o pomoc
Od: "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Głupio mi tu pisać, bo dotąd się nie udzielałam wogóle, tylko podczytywałam, ale...

Wiem, ze nie ma to wiele wspólnego z tematyką grupy, ale... Jestem w dołku -
psychicznym i finasowym. Prowadziłam przez 3 lata firmę, w listopadzie
zbankrutowała przez nieuczciwego kontrahenta, który jest mi dłużny prawie 60
tys.zł. Mam niespłacony kredyt w banku, ale gorszy jest US i ZUS, które monitują
o spłaty zaległych składek (są gorsi, bo bank stara się zrozumieć sytuację,
zmniejszył trochę raty i na 3 miesiace zawiesił, a ZUS odrzucił prośbę o
odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).

Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna za
każdą złotówkę...
Nr konta podam na priv...

Z góry dziękuję za każdy odruch serca,
Karolina Pieczyńska

2. Data: 2006-03-15 17:18:13

Temat: Re: [OT] Prośba o pomoc
Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Pieczyńska" <h...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odsunięcie spłat, oraz o rozłozenie na raty...).
>
> Potrzebuję 12 tys. zł... Jeśli ktoś może mi pomóc, będę bardzo wdzięczna

A może adres? Chętnie podzielimy się naszymi potrawami.. Ja mogę wysłać
pocztą jakieś wypieki..

Kris

Mule -gdzie kupić w trójmieście
Brytfanna