No i jak tam u Was jabłka?

1. Data: 2019-05-22 11:03:45

Temat: No i jak tam u Was jabłka?
Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj przy pomocy szkiełka i oka oraz drabinki spenetrowałem jabłonie
i stwierdzam, że:
- na renecie szarej znalazłem 2 zawiązki, więc może na całym drzewie
będzie ze 20 owoców, czyli szarlotka powinna wyjść
- na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
- papierówek nie będzie wcale
- na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą
Jacek

2. Data: 2019-05-28 08:56:38

Temat: Re: No i jak tam u Was jabłka?
Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-05-22 o 11:03, Jacek pisze:
> [...]
> - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
> - papierówek nie będzie wcale
> - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

U mnie papierówek też nie będzi.e
na drzewku Macintosha naliczyłem 3 (słownie trzy) maleńkie owoce.

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

---
Avast.

3. Data: 2019-05-28 14:24:51

Od: Dziadek <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 22 maja 2019 11:03:48 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
> - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
> - papierówek nie będzie wcale
> - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

Okolice Bielska-Białej zapowiadają się dobrze w sadach . Jeżdżę tak raz na 2 tygodnie
po jabłka to pani Huculak w Międzyrzeczu - ma je w kontrolowanej atmosferze, zawsze
świeże , to mówiła mi, że zbiór jabłek zapowiada się nieźle, śliwek też, gorzej z
gruszkami .
Za to cudnie kwitnęły w tym roku azalie . Jak ktoś ma ochotę zobaczyć, zapraszam do
spaceru wśród tych pięknych kwiatów podczas Święta Kwitnących Azalii u państwa
Pudełek w Pisarzowicach :
https://www.youtube.com/watch?v=n73ifWj6Af8

Pozdrawiam, Dziadek

4. Data: 2019-05-29 20:40:16

Od: Dirko <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.05.2019 o 11:03, Jacek pisze:

> [...]
> - na antonówce jeszcze słabiej, niż na renecie
> - papierówek nie będzie wcale
> - na pozostałych jabłonkach bieda z nędzą

Hejka. U nas na wszystkich (dwóch) jabłoniach brak zawiązków.

Pozdrawiam!

--
Ja...cki

Choroby czereśni