No i poszedł siedzieć

1. Data: 2013-10-16 23:28:02

Temat: No i poszedł siedzieć
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pedofil. Jednak jest przez nagłośnienie medialne zmiana na lepsze.
Ksiądz co został skazany na 2 lata puchy, się do tej pory migał, udając chorego.
Dzisiaj Sąd uznał że jego choroba nie jest wogóle poważna i ma odbyć wyrok . Gdyby
nie media nadal byłby bezkarny i się migał zboczeniec jeden. Właśnie media, są tym co
spowodowało że wiecznie zboczony kler, już nie ma możliwości ukrywać swoich pedofli,
bo dzięki mediom ludzie patrzą im na rece . Dzięki mediom wyszły te afery.

2. Data: 2013-10-17 01:29:19

Temat: Re: No i poszedł siedzieć
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Oct 2013 14:28:02 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Pedofil. Jednak jest przez nagłośnienie medialne zmiana na lepsze.(...)

"Zmiana" to polega na tym, że od kiedy Gronkiewiczowa jednak się na stołku
ostała, dziś już tylko o tym jednym księże-pedofilu słyszę w mediach, a nie
o "całej pedofilskiej hierarchii".

A i to za dwa dni się uciszy, durniu, bo zamiast cię nakarmić i dać ci
pracować, dali ci temat zastępczy, żebyś zajął się igrzyskami.
I już nie muszą ci tej obiecanej cebuli rzucać, o chlebie nawet nie mówiąc.
I będziesz nadal posłusznie te ich piramidy budował, nie żądając już tego,
coć obiecano. Do następnych igrzysk :->
--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

3. Data: 2013-10-17 01:31:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Oct 2013 01:29:19 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> o "całej pedofilskiej hierarchii".
>
> A i to za dwa dni się uciszy, durniu, bo zamiast cię nakarmić i dać ci

dla siebie i bliskich

> [...]
> I będziesz nadal posłusznie te ich piramidy budował, nie żądając już tego,

j.p.

4. Data: 2013-10-17 03:18:34

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> "Zmiana" to polega na tym, że od kiedy Gronkiewiczowa jednak się na stołku
> ostała, dziś już tylko o tym jednym księże-pedofilu słyszę w mediach, a
> nie o "całej pedofilskiej hierarchii".

Bo rząd jest z tą cuchnącą kloaką wylewającą się na ołtarze w takiej samej
komitywie jak opozycja. Na szczęście jest papież Franciszek i on tej
swołoczy z zadkami rozdętymi od rozjedzenia, rozpicia i roz-czegoś jeszcze
da popalić. Czy wy durnie nie rozumiecie, że nasjwiększym triumfem biesa i
najgorszym zagrożeniem chrześcijaństwa a w szczególności Kościoła rzymskiego
od środka nie jest heretyk, wolnomyśliciel, ateista tylko zborsuczenie
kleru?

Co prawda podobno sakramenty działają i przez dystrybutora pedofila i
komuszego kapusia, ale kto będzuie z takich rąk przyjmował je chętnie, a w
szczególności słuchał podobno nauczycielskich komentarzy do ewangelii. Siła
krzewienia wiary przez taką kreaturę jest bliska żadnej, a to że nie jest
żadna, to że jeszcze resztki łączności z czymś albo kimś co/kogo nazywacie
Dichem świętym tlą się w tym płonącym kościele.

I to ja poganin mam was uczyć, żebyście nie wyginęli, mimo że ja w waszej
asgonalnej egzystencji nie mam prawie żadnego interesu (może poza tym, że
jest ona potrzebna przed uchronieniem ludu rzymskiego przed przejściem na
wahabizm saudyjski)? Czy już tak źle z wami, że przeciwnik musi was
podpierać? Paranoja.

--
????
???

5. Data: 2013-10-17 03:19:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]

Dichem świętym tlą się w tym płonącym kościele.

I to ja poganin mam was uczyć, żebyście nie wyginęli, mimo że ja w waszej
agonalnej egzystencji nie mam prawie żadnego interesu (może poza tym, że

6. Data: 2013-10-17 08:16:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-17 03:19, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> żadna, to że jeszcze resztki łączności z czymś albo kimś co/kogo nazywacie
> Dichem świętym tlą się w tym płonącym kościele.

Prawda ci to. Święta.

Ewa

7. Data: 2013-10-17 08:18:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-16 23:28, Adrenalinka pisze:
> [...]
nie media nadal byłby bezkarny i się migał zboczeniec jeden. Właśnie media

Nagłaśnianie to rzecz mediów - racja, ale przykre, że media muszą
działać, żeby sądy działały jak należy.

Ewa

8. Data: 2013-10-17 09:50:45

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
A zmieniasz temat aby o pedofilu nie gadać, czyli po to pis wystąpił z tymi wyborami
aby znowu się powygłupiać i od zboczeńców uwagę odsunąć tak?

9. Data: 2013-10-17 09:56:33

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa
A bo boją się, wiesz jak pracuje prokuratura, prokuratorzy bojąc się o swoje kariery,
ignoruje często donienienia z klerem w tle, dlatego zostały tylko media, a
skrupulatnie każde najbardziej chore doniesienie swołoczy katolickiej sprawdza.

10. Data: 2013-10-17 10:00:51

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 17 października 2013 03:18:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
>
> jest ona potrzebna przed uchronieniem ludu rzymskiego przed przejściem na
>
> wahabizm saudyjski)? Czy już tak źle z wami, że przeciwnik musi was

Żadna tam paranoja. To chytry plan zborsuczonych jak zmusic do realizacji postaw
chrześcijańskich nawet takich jak ty ;P

Byt kształtuje świadomość i świadomość kształtuje byt
Materializm główną przyczyną depresji...?
Oni już tak oficjalnie
Dlaczego Polacy nie lubia prezesa Kaczynskiego?
Dlaczego ludzie nie chcą być nieszczęśliwi?