No i poszedł siedzieć

141. Data: 2013-10-19 15:03:21

Temat: Re: POPIERAM MICHALIKA! Re: No i poszedł siedzieć
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2013-10-19 13:35, Andromeda pisze:

> Możesz przestać powielać novomowę katolicką?

Poproś o to abpa Michalika. Ja tylko odnoszę się do jego słów.

Ewa

To pisz normalnie, bo sama nasiąkniesz novomową. Kler sobie ubzurał że jego prawdy
wiary to natura, a każde odejście od tego wzoru to zboczenie . No nie tylko Gender
ale już w siedemnastym wieku zaczęto dostrzegać, że kler to jedynie ideologia, która
chce narzucić wszystkim ich role kulturowe. Naprzykład jak obecnie wzór kobiety
anorektyczki byśmy go potraktowali jako jeden jedyny słuszny do naśladowania, kto
jest głubszy od wzoru na stos , na stos .

142. Data: 2013-10-19 15:23:59

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrogowie katolicyzmu baba portki założyła , no to istny zamach na płeć, odeszła od
wzoru, zboczyła zboczona z kobiecości naturalnej, umęszczyźniła się . Tak to
odbierają katolicy, bo ich religia to podobno natura i tym samym Jonna J. spalona na
stosie bo spodnie nosiła, a to szatan podkusił i jak świadkowie widzili oczy jej na
czerwono od tych spodni płoneły. No to umysłowość kleru, przez to że kobieta spodnie
nosi spowodowało to że gwałcą dzieci.

143. Data: 2013-10-19 15:26:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Oct 2013 11:37:07 +0200, FEniks napisał(a):

> Abp Michalik śpi, że tak dobrze wie, kto jest rozwiedziony, kto
> alkoholik, kto jest zwolennikiem ideologii gender, kto się dzieckiem nie
> zajmuje?

Nikt lepiej od niego nie wie - prócz oczywiście samych zainteresowanych...
Hint - "spowiedź".

--
XL
"Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

144. Data: 2013-10-19 15:37:09

Temat: Re: pręgierz?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Oct 2013 11:42:11 +0200, FEniks napisał(a):

> Hormony ma, a radzi sobie z nimi bardziej na styl dziecięcy - huśta się.

Radzę sobie z nimi zwyczajnie - nie epatuję ani nie szantażuję nimi nikogo.
WIEM, że je mam i dlatego jest bez różnicy, czy akurat mi hormony skaczą,
czy nie. Nie uzewnętrzniam stanu swoich hormonów nękając otoczenie :->

Nie ma dla mnie niczego bardziej ponizającego niż to, kiedy kobieta (wobec
mężczyzny zwłaszcza) zrzuca winę za swoje zachowanie i reakcje na "hormony"
- zupełnie jakby mózg u niej był na drugim planie po gruczołach :->

A potem pretensje, że kobiety generalnie są lekceważone lub gorzej opłacane
itp - no przecież SŁUSZNIE tak się dzieje. Któż chce mieć za pracownika
kogoś, kto jakość swej pracy i odporność psychiczną sam uzależnia od swego
stanu "hormonalnego" i jeszcze domaga się z tego powodu od otoczenia
ciągłych ustępstw i przywilejów :->>>

145. Data: 2013-10-19 15:38:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Oct 2013 12:03:01 +0200, olo napisał(a):

> Tutaj są zdania podzielone, że te symptomy mogą być:
> - pre
> - post
> - permanent ;)

Bzdura. Legenda stworzona przez kobiety aby wymóc sobie specjalne
traktowanie.

Mężczyźni TEŻ mają swoje hormony.

146. Data: 2013-10-19 15:42:11

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselcia
Wszystko się zgadza, od 100 lat gdy kobieta portki założyła, grzmieliśmy z ambon my
katolicy, że bóg trzesienia ziemi zsyła, bo kobieta zboczyła z natury kobiecej i
gniew jego wywołała. Teraz oszalały świat zboczoną kobiete w portkach normalnie
traktuje brew naturze traktuje, to ideologie Gender, która walczy portkami zawzięcie
z naturalną kobiecością i dzieci przez te portki już tak wypaczyły, niepokorne
kobiety, że teraz zle dzieci księży na zło sprowadzają. A wystarczyłoby gdyby portki
zdejeła i za karę się spaliła na stosie, to by i bóg wybaczył gwałtów by nie było.

147. Data: 2013-10-19 15:52:25

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselcia
Bo widzisz dziecko boskie jest i wie że kobieta, od boga to wie, w sukience chodzi. A
jak kobieta zboczona od natury i w portkach chodzi, to dziecko myśli że to facet i do
księży się garnie, bo w sukienkach chodzą, czyli do naturalnej kobiety się garną i co
może biedny ksiądz zrobić, smoczka do ssania daje.

148. Data: 2013-10-19 16:25:40

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-10-19 12:03, obywatel olo uprzejmie donosi:

Trzepiasz się.

149. Data: 2013-10-19 17:15:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt lepiej od niego nie wie - prócz oczywiście samych zainteresowanych...
> Hint - "spowiedź".

W tym kontekście raczej hint 'donos'

150. Data: 2013-10-19 18:01:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-19 15:37, Ikselka pisze:

> Nie uzewnętrzniam stanu swoich hormonów nękając otoczenie :->

Hmmm...

Ewa

Byt kształtuje świadomość i świadomość kształtuje byt
Materializm główną przyczyną depresji...?
Oni już tak oficjalnie
Dlaczego Polacy nie lubia prezesa Kaczynskiego?
Dlaczego ludzie nie chcą być nieszczęśliwi?