No nie mogłem się powstrzymać..., czyli "psycholog w pomocy dla wszystkich"

1. Data: 2002-05-14 14:03:47

Temat: No nie mogłem się powstrzymać..., czyli "psycholog w pomocy dla wszystkich"
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Płeć: mężczyzna
Wiek: 23
Wzrost/Waga: 170cm 65kg
Wykształcenie: średnie
Zawód: PSYCHOLOG W POMOCY DLA WSZYSTKICH
Stan cywilny: wolny
Kolor oczu: PIWNE
Kolor włosów: CIEMNY SZATYN
Znak zodiaku: Waga
Opis: B PRZYSTOJNY CZULY WRAZLIWY CHLOPAK POZNA DZIEWCZYNE CEL DO
UZGODBIENIE,JEZELI JESTES B LADNA DZIEWCZYNA LUB ATRAKCYJA W CIEZKIEJ
JAKIEJS SYTUACJI ZDZWON DZO MNIE POMOGE ZAUFAJ MI MOGE BYC TWOJ NA ZAWSZE I
KOCHAC CIE MILOSCIA JESZCZE NIE SPOTKANA PA ZADZWON CZEKAM TEL 60-149-44-16

Dane kontaktowe: NEO NEO
tel. 60-149-44-16
E...@W...PL

PS: To nie ja :-)

Saulo
--
Laik i cynik o miękkim sercu :-)

1. Data: 2002-05-14 14:34:35

Od: "Anka" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> JAKIEJS SYTUACJI ZDZWON DZO MNIE POMOGE ZAUFAJ MI MOGE BYC TWOJ NA ZAWSZE
> KOCHAC CIE MILOSCIA JESZCZE NIE SPOTKANA PA ZADZWON CZEKAM TEL

rozbawił; ale w pozytywnym sensie; zwłaszcza, że dopadła mnie chwilowo silna
frustracja i spory stresik; ale mniejsza o to;

1. Data: 2002-05-14 17:37:31

Od: "John Bean" <j...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tel. 60-149-44-16
> E...@W...PL

Hohoho, masz Plusa... "Co miesiąc niskie rachunki" ;-) Moja kumpela mówiła,
żeby nie wierzyć reklamom, bo ona jeszcze ani razu nie dostała niskiego
rachunku. :-)))))

Pozdrawiam,
John Bean

1. Data: 2002-05-14 17:42:37

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"John Bean" <j...@M...pl> wrote in message

> [...]
mówiła,
> żeby nie wierzyć reklamom, bo ona jeszcze ani razu nie dostała niskiego

Przeca pisałem, że to nie ja.

Saulo

Obrączka
Poszukuje matriałów o maniupalacji