Obrączka

1. Data: 2002-05-14 12:43:10

Temat: Obrączka
Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie

Nie wiem czy kogoś to zainteresuje. Może być również, że ten post jest NTG.
Po prostu muszę się z Wami tym podzielić i dowiedzieć się jakie są wasz
opinnie na ten temat.

Jestem z człowiekiem, z którym zamierzamy się pobrać. Na razie na znak
naszje miłości nosimy srebrne obrączki. Zauważyliśmy pewną prawidłowość. Gdy
On zdejmie obrączkę, np. gdy robi coś przy samochodzie, to w ciągu 24 h,
najpóźniej 48h, dochodzi między nami do jakiejś kłoni z jego powodu.
Ostatnio była własnie taka sytuacja, ale nie wiedziałam o zdjęciu obrączki
(dowiedziałam się dpiero wieczorem, już po małej kłótni). Żeby było jeszcze
ciekawiej to ja nigdy nie zdejmuję obrączki i z mojej winy nie wybuchają
żadne kłótnie. A w przypadku, gdy zdejmujemy oboje obrączki - podczas
wieczornego nacierania balsamem, bo mój wybranek podczas pracy łatwo niszczy
dłonie - nic takiego nie następuje.

Czy to jest możliwe? Zaznaczam, że sytuacje powtarzają się regularnie jak
szwajcarskim zegarku. W każdym przypadku zdjęcia obrączki następuje kłótnia.

Jakie są Wasze opinie na ten temat?

Pozdrawiam Vicky

GG 2066416
ICQ 153435195
v...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-14 12:56:30

Temat: Re: Obrączka
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <v...@p...onet.pl> wrote in

> Czy to jest możliwe?

Nie wiem czy to mozliwe, ale gdy to przeczytalem to pomyslauem, ze to
jakies przeznaczenie.
W kazdym razie - gdybym byl na twoim miejscu tak wlasnie bym myslau.

Wyjdz za niego, intuicja mi mowi, ze bedzie dobrym mezem ;-)

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

howuser&userid=248425

1. Data: 2002-05-14 13:03:57

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W kazdym razie - gdybym byl na twoim miejscu tak wlasnie bym myslau.
>
> Wyjdz za niego, intuicja mi mowi, ze bedzie dobrym mezem ;-)

Właśnie tak myślę. A ślub palnujemy najpóźniej we wrześniu przyszłego
roku...
Być może to przeznaczenie...

Vicky

1. Data: 2002-05-14 13:39:14

Od: p...@v...iem.pw.edu.pl (Papik) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 May 2002 14:43:10 +0200, Vicky napisał/napisała:
>Jakie są Wasze opinie na ten temat?

Proste, przyspawaj mu obroczke, albo walnij mu obrecz na szyje ;)
Nie zdejmie i nie bedzie klotni :))

Ps. rzecz jasna zartowalem,ale bardzo mi sie ten pomysl z obraczkami
spodobal.

E-MAIL : p...@i...pw.edu.pl Pawel -PAPIK- Pomorski
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp *
UIN: 48215626, GG: 70701

1. Data: 2002-05-14 14:12:32

Od: greg <g...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 May 2002 14:43:10 +0200
"Vicky" <v...@p...onet.pl> wrote:

[cut]
> Zauważyliśmy pewną prawidłowość.
On tez zauwazyl?
[cut]
> Żeby było jeszcze ciekawiej to ja nigdy nie zdejmuję obrączki i
> z mojej winy nie wybuchają żadne kłótnie.
Jak to jest ze klotnie sa zawsze z winy faceta??
> A w przypadku, gdy zdejmujemy
> oboje obrączki - podczas wieczornego nacierania balsamem, bo mój
> wybranek podczas pracy łatwo niszczy dłonie - nic takiego nie następuje.
Ciezko sie klocic przy nacieraniu balsamem imvvho :)

> Czy to jest możliwe? Zaznaczam, że sytuacje powtarzają się regularnie
> jak szwajcarskim zegarku. W każdym przypadku zdjęcia obrączki następuje
> kłótnia.
No w co jak w co, ale w klotnie determinowane _tylko_ przez zdjecie
obraczki to ja nie uwierze

pozdrawiam i zycze najlepszego

greg

--
Grzegorz Galazka
RLU #219601 | gg #1835019

1. Data: 2002-05-14 14:47:59

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "greg" <g...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 14 May 2002 14:43:10 +0200
> "Vicky" <v...@p...onet.pl> wrote:
>
> [cut]
> On tez zauwazyl?

Tak

> [cut]
> Jak to jest ze klotnie sa zawsze z winy faceta??

Wcale tak nie jest... Ale właśnie w tym przypadku tak się dzieje. Jeśli ja
mam ochotę na kłótnię to idę na długi spacer nad Odrę, żeby mi przeszło. Po
powrocie do domu spokojnie mówię co mnie drażni. I to już nie jest
kłótnia...

> No w co jak w co, ale w klotnie determinowane _tylko_ przez zdjecie
> obraczki to ja nie uwierze

Ja też bym nie wierzyła. Ale skoro tak się dzieje? Do tej pory kilka razy
zdarzyły się kłótnie po zdjęciu obrączki. Zobaczymy jak długo to potrwa, ale
specjalnie nie mamy zamiaru sprawdzać.

Pozdrawiam Vicky

1. Data: 2002-05-14 15:31:11

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W kazdym razie - gdybym byl na twoim miejscu tak wlasnie bym myslau.
>
> Wyjdz za niego, intuicja mi mowi, ze bedzie dobrym mezem ;-)

OCZOM NIE WIERZE

Sonda

1. Data: 2002-05-14 15:33:34

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są Wasze opinie na ten temat?
>
> Pozdrawiam Vicky

Moim zdaniem gdy stalo sie to po raz pierwszy czy tez drugi, byl to
przypadek.
Pozniej gdy zdejmowal obraczke podswiadomie przygotowywal sie na klotnie z
Toba.
On moze nie zdaje sobie z tego sprawy, ale jego podswiadomosc przyzwyczaila
sie do tego ze gdy
zdejmuje obraczke, nastepuje klotnia...mysle ze to z tego wynika, a
przeznaczenie to uczucie, nie bibeloty.

ale splycilam hehe wybacz:>

Sonda

p.s. zycze szczescia

1. Data: 2002-05-14 15:40:25

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sonda" <s...@a...com.pl> wrote in news:abrahl$srt$1@news.tpi.pl:

> OCZOM NIE WIERZE

Ucz sie do tej matury lepiej, a nie po grupach siedzisz ;-)
Nawet kominki czasem wierza w przeznaczenie.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

kominek... przepraszam za pytanie... to plci jakiej jest?[agnieszka]

1. Data: 2002-05-14 15:48:58

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> ale splycilam hehe wybacz:>
>
> Sonda

Wcale nie spłyciłaś :-) Tylko napisałaś to co myślisz i to jest
najważniejsze
BTW mam wrażenie, że masz wiele racji. :-)

Vicky

Poszukuje matriałów o maniupalacji
Co z tym fantem zrobic?
dalej szukam sedziow kompetentnych