Obrączka

1. Data: 2002-05-14 16:00:27

Temat: Re: Obrączka
Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vicky" <v...@p...onet.pl> wrote in
news:abrbja$97r$1@opat.biskupin.wroc.pl:

> BTW mam wrażenie, że masz wiele racji. :-)

Nie ma!
To przeznaczenie i koniec ;-)))
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

O, cudowna potego kopniaka w tylek!

1. Data: 2002-05-14 16:08:14

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jestem z człowiekiem, z którym zamierzamy się pobrać. Na razie na znak
> naszje miłości nosimy srebrne obrączki.

Ja uważam, że noszenie obrączek to śmieszny i niewygodny zwyczaj. To tak,
jak gdybyście chcieli grać ludzi dojrzałych. I po co o swojej miłości
obrączkami informować otoczenie? Przecież to prywatna sprawa.Obrączka u
kobiety może stanowić poważny feler przy szukaniu pracy. Od razu każe Ci
przynieść zaświadczenie, że nie jesteś w ciąży :). Natomiast wg.badań
referowanych chyba w Cialdinim, młodzi mężczyźni z obrączką postrzegani są
przez pracodawcę jako bardziej ambitni, pracowici, odpowiedzialni,
zdyscyplinowani / muszą utrzymac rodzinę, więc bardziej niz kawalerom bedzie
im zależeć na pracy/

.
Żeby było jeszcze
> ciekawiej to ja nigdy nie zdejmuję obrączki i z mojej winy nie wybuchają
> żadne kłótnie.

To Ty tak uważasz. W istocie każda kłótnia jest winą obu stron.

> Czy to jest możliwe? Zaznaczam, że sytuacje powtarzają się regularnie jak
> szwajcarskim zegarku. W każdym przypadku zdjęcia obrączki następuje
kłótnia.

E, nie zniechęcaj go tak bardzo, bo Ci praśnie pod nogi tą konfliktogenną
obrączkę i pogna do dziewczyny, która nie będzie się starała jeszcze przed
ślubem wziąć go na łańcuch i zaobrączkować jak schwytanego w ornitologiczne
sidła ptaka :).

> Jakie są Wasze opinie na ten temat?

A poza tym nie bądź przesądna ;).
Dorrit

1. Data: 2002-05-14 19:24:59

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma!
> To przeznaczenie i koniec ;-)))

A swistak siedzi i zawija......;)))

Sonda

1. Data: 2002-05-15 09:13:22

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonda" napisal:

> Moim zdaniem gdy stalo sie to po raz pierwszy czy tez
> drugi, byl to przypadek.

Gdyby sie poklocili, a obraczka nie zostalaby zdjeta to nie byloby w tym
nic dziwnego i o tym zdarzeniu szybko by zapomnieli - bo po co pamietac?
Gdy jednak doszlo do tego zbiegu okolicznosci to z wiadomych wzgledow
zdarzenie zapadlo w pamieci.

> Pozniej gdy zdejmowal obraczke podswiadomie
> przygotowywal sie na klotnie z Toba.

Ano wlasnie - samospelniajaca sie przepowiednia.

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-15 11:01:39

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ce228c5$1...@n...vogel.pl...

> [...]
> nic dziwnego i o tym zdarzeniu szybko by zapomnieli - bo po co pamietac?
> Gdy jednak doszlo do tego zbiegu okolicznosci to z wiadomych wzgledow

Dokladnie - emocjonlane moderatory funkcjonowania pamieci...
to tak jak czesto powtarzamy, ze "jak czegos potrzeba to nigdy
nie mozna tego znalezc"... a po prostu kiedy udaje nam sie cos
znalezc to nie zapada nam to w pamiec...

Warto jeszcze dodac, ze mamy tu po prostu falszywa korelacje.

> Ano wlasnie - samospelniajaca sie przepowiednia.

Zgadza sie, tylko slowo "podswiadomie" tak troche nie pasuje.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-05-15 12:45:06

Od: "Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam wszystkich serdecznie
> Po prostu muszę się z Wami tym podzielić i dowiedzieć się jakie są wasz

. /.../Gdy on zdejmie obrączkę, np. gdy robi coś przy samochodzie, to w
ciągu 24 h,
> najpóźniej 48h, dochodzi między nami do jakiejś kłoni z jego powodu.

I.M.O. dochodzi do klotni z powodu faktu ,
że zbyt mocną wagę przywiązujesz do obrączek i jej zdjęcia przez Niego.
Czy nie traktujes zdjęcia obrączki jako symbolu zdrady(lub takiego zamiaru)?

> ja nigdy nie zdejmuję obrączki i z mojej winy nie wybuchają
> żadne kłótnie.

Bo kłótnie nie wybuchają nigdy "z czyjejś winy" , tylko "z powodu jakiegoś
faktu".

> Czy to jest możliwe? Zaznaczam, że sytuacje powtarzają się regularnie jak
> szwajcarskim zegarku. W każdym przypadku zdjęcia obrączki następuje
kłótnia.

> Jakie są Wasze opinie na ten temat?

I.M.O. bardzo Go kochasz i jesteś przeczulona na wszelkiego rodzaju
symptomy ewentualnej niewierności"

A wracając do obrączek. To , że On nie wszyna kłótni, po tym jak
zdjęłaśobrączkę świadczy,
że dla niego !chwilowe! zdjęcie obrączki nie jest aż tak istotne, bo jest
pewny łączącej was więzi.

> Niech Ci / Wam się wiedzie

Apelless

p.s.
"Czy duskusja / wymiana opinii już się zamknęła,
a ja wysyłając post z 1-dniowym delayem jestem "archeologiem?"

1. Data: 2002-05-15 13:22:10

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" napisal:

> [...]
> nie mozna tego znalezc"... a po prostu kiedy udaje nam sie cos
> znalezc to nie zapada nam to w pamiec...

Swietny przyklad :)

> Zgadza sie, tylko slowo "podswiadomie" tak troche
> nie pasuje.

Poniewaz jest to jednak swiadome dazenie - fakt :) Przykladem moze byc
takze pechowy piatek 13. Czlowiek juz na pare dni przed felernym dniem
drzy ze strachu i zastanawia sie jakie to nieszczescia moga go spotkac.
Kiedys z kolega zrobilismy male doswiadczenie - powtarzalismy sobie i
wszystkim wokol, ze to nasz najszczesliwszy dzien. Faktycznie zawsze wiele
dobrego nas wtedy spotykalo :) IMHO istnieja dwie mozliwosci - albo
wlasnie samospelniajaca sie przepowiednia, albo tez moderatory
funkcjonowania pamieci. A najpewniej to i jedno i drugie :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-05-15 14:49:24

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości

> Poniewaz jest to jednak swiadome dazenie - fakt :) Przykladem moze byc
> takze pechowy piatek 13.

Dla nas akurat 13-stki są szczęśliwe... :-))

Ale zgadzam się, że to może być świadome dążenie człowieka...

Pozdrawiam Vicky

1. Data: 2002-05-15 14:54:40

Od: "Vicky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont."
<e...@w...pl> napisał w wiadomości news:abtn05$ltt$1@news.tpi.pl...

> [...]
> że zbyt mocną wagę przywiązujesz do obrączek i jej zdjęcia przez Niego.
> Czy nie traktujes zdjęcia obrączki jako symbolu zdrady(lub takiego

Nie traktuję tego w ten sposób. Zwłaszcza, że pomysł z obrączkami wyszedł od
Niego.

> I.M.O. bardzo Go kochasz i jesteś przeczulona na wszelkiego rodzaju
> symptomy ewentualnej niewierności"

Nie myślę o tym, że mógłby mi być niewierny, albo ja jemu. Jesteśmy szczerzy
wobec siebie i zależy nam na byciu razem.

> "Czy duskusja / wymiana opinii już się zamknęła,
> a ja wysyłając post z 1-dniowym delayem jestem "archeologiem?"

A czy ktoś zakończył dyskusję? :-) Nadal ten temat jest dla mnie ciekawy i
interesują mnie opinie innych

Pozdrawiam Vicky

1. Data: 2002-05-15 15:17:49

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont."

> "Czy duskusja / wymiana opinii już się zamknęła,
> a ja wysyłając post z 1-dniowym delayem jestem "archeologiem?"

Imho, nie jesteś.
Bywa, że pojawiają się tu kontynuacje tematów sprzed miesięcy, a kilka dni - to
zupełnie normalne .
E.

Poszukuje matriałów o maniupalacji
Co z tym fantem zrobic?