No proszę, nawet w temacie grupy można se popolitykować!

111. Data: 2010-08-13 11:24:39

Temat: Re: No proszę, nawet w temacie grupy można se popolitykować!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:i43367$gmf$1@news.task.gda.pl...

> RAZ jest świetnym dziennikarzem.

Pisywal fajne sf, jako "dziennikarz" sie nie sprawdza, powazny deficyt
obiektywizmu.

> Pisze tak, jak widzi i myśli.

Siedzisz w jego glowie?

112. Data: 2010-08-13 11:25:15

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:z7v0oyo61k4h$.dlg@trenerowa.karma...

> ...oczywiście sam siebie wkuzasz i nakręcasz. Widać to lubisz:-)

Lubisz wmawiac.

113. Data: 2010-08-13 12:01:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1c0phyjpp11ya$.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 13-sierpień-10, kiedy Chiron otworzył usta i usenet napełnił
> się słów muzyką:

> Dobra Chiron, uznaj to za oczywistość, no :)

Dlaczego od razu się zgadzasz i nie pozwalasz mi w ten sposób pokazać mojej
upierdliwości?! Robisz to złośliwie, prawda?!

:~)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

114. Data: 2010-08-13 12:16:33

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dlaczego od razu się zgadzasz i nie pozwalasz mi w ten sposób pokazać mojej
> upierdliwości?! Robisz to złośliwie, prawda?!

Jesteś dodatkowo samowystarczalny - zadajesz mi pytanie i sam na nie
odpowiadasz!
:)

115. Data: 2010-08-13 12:33:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:4jbjgzmocqk8$.dlg@trenerowa.karma...
> [...]
> się słów muzyką:

> Jesteś dodatkowo samowystarczalny - zadajesz mi pytanie i sam na nie

Doigrałeś się- plonkuję Cię na 5 godzin
PLONK!
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

116. Data: 2010-08-13 12:34:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Lubisz wmawiac.
Zauważyłeś, prawda?
:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

117. Data: 2010-08-13 12:35:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> Pisywal fajne sf, jako "dziennikarz" sie nie sprawdza, powazny deficyt
> obiektywizmu.

> Siedzisz w jego glowie?

Nie siedzę. Wyrażam opinię o jego pisaniu. Ponieważ- jak zauważyłeś- nie
siedzę mu w głowie- opinia ta nie musi być prawdziwa. Jednak wiele wskazuje,
że jest.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

118. Data: 2010-08-13 16:49:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie siedzę. Wyrażam opinię o jego pisaniu. Ponieważ- jak zauważyłeś- nie
> siedzę mu w głowie- opinia ta nie musi być prawdziwa. Jednak wiele
> wskazuje, że jest.

Co takiego, tak wskazuje?

119. Data: 2010-08-13 16:49:54

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauważyłeś, prawda?

Jak kazdy.

120. Data: 2010-08-13 18:57:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:
> [...]
>>> pisać. Pozostał na miejscu, ogłaszając, że wszystkim wypłaci, co

> http://www.rp.pl/artykul/521667.html
>
> Ale tu - zobacz jak się skundlił - Ziemkiewiczyzm jest chyba gorszy niz
> Wajdlizm. ;-)

LOL ciekawe co na to XL ;-)

BTW to się fizjologom nie śniło, zgadzam się z Ziemkiewiczem.

--

Paulinka

Ikselcia gdzie jesteś, ręce mnie świerzbią.;)
Halo, halo.
[Wojna o krzyż] Kontestacyjne rządy ludu
No zobaczcie, nawet obłudne chore buractwo ''Saszę'' wyprowadza z równowagi.
Re: Jeszcze kilka miesiecy i...