No to zima :)) -dluuuugie

1. Data: 2002-08-29 08:20:37

Temat: No to zima :)) -dluuuugie
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Joli L-L, ktora powoli zyskuje range legendy z uwagi za rozmaite
zalugi, pomyslalam sobie "Do licha, moze ty jestes chlodnym typem urody, a
nie cieplym, jak sadzilas przez lata?". Przegladnelam szminki dotychczas
kupione i... wszystkie byly w cieplej tonacji. Przeczytalam dokladnie
jeszcze raz, jakie kolory powinna kupic zima (oczywiscie zadnego z nich w
domu nie posiadalam) i poszlam do jednej z moich ulubionych drogerii, w
ktorej panie sa bardzo mile, drogeria jest duza, pelno luster i odwazylam
sie wyprobowac NA USTACH (dotychczas nie mialam odwagi) kolory zimy. Efekt
rzucil mnie na kolana. TO JEST TO! Jak w morde strzelil, jestem zima, ba,
nigdy do glowy mi nie przyszloby, zeby wyprobowac szminke rozowa albo
sliwkowa (na fuksje sie nie zdecyduje, za mocna jak dla mnie, czulabym sie
na swieczniku, a ja nie lubie tego uczucia). A tu prosze. Nie kupilam
jeszcze zadnej (na razie zrobilam rozpoznanie zwierzyny przed lowami), ale
wiem, w jakim kierunku sie udac. Pojde jeszcze do tej drugiej drogerii, bo
tam jest nieco inny odcien swiatla.

A ja w domu mialam wszystko w cieplych odcieniach czerwieni,
brazowo-czerwone, rdzawo-czerwone, ach...

Jeszcze niegdy nie czulam sie tak dobrze po wyjsciu z drogerii :))
Dzieki Jolu! Jak spotka mnie zastrzyk gotowki, to uzupelnie moja szafe o
kolejna rzecz zimowa (na razie mam chlodny sweterek). Wiem, kim jestem, co
za piekne uczucie. No i jak milo jest nastepnego dnia w pracy! Zupelnie inne
samopoczucie :)))
Rety, ale sie rozpisalam. To post dla cierpliwych :))
Pozdrawiam
Mapet

PS. Acha, idac za ciosem, kupilam jescze balsam Tisane i wyslalam do Erisa
pytanie, czy nie przyslaliby mi pewnych probek. Powiedzieli, ze przysla.
Roznych rzeczy sie mozna od was wszystkich dowiedziec ;))
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-29 08:45:27

Temat: Re: No to zima :)) -dluuuugie
Od: "Gierappa" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fajnie ze wiesz kim jestes;)
W sumie tez bym sie z checia dowiedziala.
Jestem szatynka, karnacja taka pomiedzy ciemna a jasna (aktualnie buzia
ciemna z uwagi na opalenizne;) i do tego niebieskie oczy.
Kazdy mowi ze mam oryginalne polaczenie koloru oczu do wlosow i skory, bo
podobno powinnam miec oczy piwne;)
Poradzcie mi w jakich kolorach powinnam miec makijaz i ubrania.

Z gory dziekuje za wszelkie rady.

--
Pozdrawia ANKA
GG 1230062

1. Data: 2002-08-29 09:55:47

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gierappa" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podobno powinnam miec oczy piwne;)
> Poradzcie mi w jakich kolorach powinnam miec makijaz i ubrania.

Myśle, ze powinnas dokladnie i moze nawet kilka razy przeczytac wszystkie
opisy Joli L-L. Sa w dwoch watkach na tej grupie-oba zaczynaja sie "zima,
wiosna.." Ja tak zrobilam, poradzilam sie jeszcze dodatkowo Joli i doszlysmy
(oddzielnie) do tego samego wniosku-jestem wiosna.
Tobie tez radze tak zrobic :-)))
Ew. gruntownej analizie opisow napisz wiecej szczegolow okreslajacych Twoja
urode i zapewne grupa pomoze...:-)))

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2002-08-29 10:07:17

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sliwkowa (na fuksje sie nie zdecyduje, za mocna jak dla mnie, czulabym sie
> na swieczniku, a ja nie lubie tego uczucia). A tu prosze. >

A to szczesliwa jestes.:-))
Ja tez jak juz sie dowiedzialam, ze wiosna jestem wybralam sie do
najwiekszej drogerii w okolicy. Byla to Sephora.Wybor duzy. Molestowalam
pania chyba z godzine "przymierzaniem" roznych pomadek. Powinny byc
lososiowe, brzoskwiniowe lub koralowe. No jeszcze czerwien makowa do
czerwonych strojow. W efekcie pani przyniosla tylko czerwien i mnostwo
koralowych w roznych odcieniach. Tych lososiowych i brzoskwioniowych nie
bylo o dziwo. Niestety zadna nie powalila mnie na kolana. Rzeczywiscie do
tej pory uzywalam lekko innych, ale w tych "nowych" nie potrafilam ocenic
tak definitywnie, ze jest mi o niebo lepiej.
Chyba dziwna jestem....Albo nie widzaca i niezdecydowana ( choc w innych
sprawach zyciowych tego o mnie powiedziec nie mozna:-)).
No i nie miala baba klopotu......

Pozdrawiam.
Ela

1. Data: 2002-08-29 10:34:43

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tych lososiowych i brzoskwioniowych nie
> bylo o dziwo.

Jest taka lososiowa, ale nie z sephory tylko z L'oreala. Shine Delicieux.
Odcien 120. Skad wiem? Skad wiem, no bo, tego (wstydze sie)... kupilam ja
sobie, poki nie wiedzialam, ze jestem zima....
Mapet
PS. Bardzo fajne sa te pomadki.

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-29 11:08:04

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Odcien 120. Skad wiem? Skad wiem, no bo, tego (wstydze sie)... kupilam ja
> sobie, poki nie wiedzialam, ze jestem zima....

No w tym salonie Sephory byly pomadki i innych producentow. L'oreal tez.Pani
przynosila wszystkie. Ale widac tego odcienia nie bylo....Tak troche sie
rozczarowalam ta wizyta w tym salonie. Niby duzo towaru, a nie mieli pelnej
gamy kosmetykow producentow ktorych prowadzili.

Ale dzieki za podpowiedz. Sprobuje gdzie indziej . Zreszta narazie badam w
czym mi bedzie najbardziej do twarzy.:-))
Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2002-08-29 14:05:45

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dzieki za podpowiedz. Sprobuje gdzie indziej . Zreszta narazie badam w
> czym mi bedzie najbardziej do twarzy.:-))

W tym badaniu najbardzie przeszkadza to, ze przychodzisz do sklepu, a tu
wiekszosci testerow nie ma :((
I jak tu sprawdzac?
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-30 06:57:01

Od: "Ela" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym badaniu najbardzie przeszkadza to, ze przychodzisz do sklepu, a tu
> wiekszosci testerow nie ma :((
> I jak tu sprawdzac?

No wlasnie:-(( A tu czlowiek chcialby za jednym pobytem sprawdzic w czym
najlepiej wyglada. Poszlam nie umalowana, w bialej sukience jak radzila Jola
L-L . Czulam sie z tego powodu nie najlepiej-taka blada, bezbarwna. Mysle
sobie raz kozie smierc, moze nikogo znajomego nie spotkam:-)) Poswiece raz
duzo czasu liczonego w godzinach, ale bede juz miala obraz co powinnam sobie
kupic. A tu nici z tego. Trzeba pochodzic po roznych mniejszych drogeriach,
bo w jednych jest to , a w drugich co innego. Poza tym rozni producenci maja
rozne odcienie tego niby samego koloru...Ech, to nie jest takie
proste......I jeszcze trzeba wziac pod uwage oswietlenie sklepu. Niestety
jest z ono z reguly inne niz swiatlo dzienne i to tez zaburza wlasciwy
obraz.
Ale do cierpliwych swiat nalezy:-))))))))

Pozdrawiam
Ela

Jędrne piersi
fryzurki