Noce i Dnie...

1. Data: 2004-06-24 14:41:46

Temat: Noce i Dnie...
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzis obejzalam pierwsza czesc tego cudnego filmu i jestem pod totalnym
wrazeniem... kostiumow!
Najbardziej spodobala mi sie podomka/szlafrok- wdzianko zrobione z zielonej
wloczki, na szydelku, z bialymi wykonczeniami. Barbara pojawia sie w nim w
nastepnej scenie po wywiezieniu chorych na tyfus do szpitala w Kalincu.. oj
troszke namieszalam.. tj w 1h i 47min filmu. Piekne!
gdybym tylko wiedziala jak zrobic"fotke" z filmu..
Jestem ciekawa jak to sie robi, czy jest to cos popularnego, vzy ktos ma
wzor :)

zobaczcie same, tam jest na czym oko zawiesic!

..jejku, to jakies zboczenie-ja juz normalnie filmow nie ogladam tylko
patrze na meble i robotki...
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-06-24 15:09:57

Temat: Re: Noce i Dnie...
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kostiumolog: Barbara Ptak

--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-06-24 15:33:33

Temat: Odp: Noce i Dnie...
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos mi sie przypomnialo,ze kiedys w programie 'Styl" na TVN poswieconemu
koronkom koniakowskim wspomnieli,ze to koronczarki z Koniakowa wykonywali
wszelkie kolnierzyki,mankiety,serwet,ozdoby,itp...do tego filmu.

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login Beata_kresowianka

1. Data: 2004-06-24 15:34:53

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..literowka i zagraniczna klawiaturka,sorry.oczywiscie
,ze.......wykonywaly..
Pusia

1. Data: 2004-06-29 19:12:51

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzis obejzalam pierwsza czesc tego cudnego filmu i jestem pod totalnym
> wrazeniem... kostiumow!
/.../
> ..jejku, to jakies zboczenie-ja juz normalnie filmow nie ogladam tylko
> patrze na meble i robotki...

Phiiiiii ... :)))))
Tez tak mam. Milo mi, ze nie jestem sama :))))

Pozdrawiam
Asia - obecnie na glodzie robotkowym ;-)

[OT] Nowa grupowiczka wita :)
[karakow] co ze spotakniem w alchemii?
Haft krzyżykowy - początek
czy może ktoś sprawdzić mejlaodiy?