Program Haft Krzyżykowy

1. Data: 2004-06-24 15:01:11

Temat: Program Haft Krzyżykowy
Od: "Ania Białystok" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: Czy próbowałyście coś haftować według wzoru wygenerowanego
przez ten progam? Przymierzam się do wyhaftowania obrazu i bardzo mi
odpowiada, że mogę sobie sama wybrac liczbę krzyżyków i kolorów (wzory
gazetowe są dla mnie trochę za małe). W zasadzie przygotowałam już sobie
projekt, tylko zastanawiam się czy program w miarę wiernie dobiera kolory?
Czekam na wasze opinie.

1. Data: 2004-06-24 19:04:48

Temat: Re: Program Haft Krzyżykowy
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> projekt, tylko zastanawiam się czy program w miarę wiernie dobiera kolory?

Witam koleżanke z miasta :)
ja niestety nic nie wiem o tym programie :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-06-25 09:15:10

Od: "ania1161" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Ania_Bia=B3ystok?= <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> projekt, tylko zastanawiam się czy program w miarę wiernie dobiera kolory?

A czy mozesz podac ten program? Wlasnie popszukuje jakiegos takiego programu
do obrobki obrazu na haft. Moze ktos zna?
Dziekuje

1. Data: 2004-06-25 12:58:18

Temat: Re: Program Haft Krzy
Od: Anna Subartowicz <a...@b...emaila.net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-06-25 19:13:41

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A czy mozesz podac ten program? Wlasnie popszukuje jakiegos takiego programu
> do obrobki obrazu na haft. Moze ktos zna?
> Dziekuje

Czesc,
Ja tego programu tez nie znam, ale moge polecic inny.
Wejdz na strone www.hobbyware.com tam maja program pt.Pattern Maker for cross
stitch, ktory mozna sobie pobrac do testowania.
Ja bawie sie tym programem jakies 6 lat i uwazam,ze jest niezly.
Polecam
dorota

1. Data: 2004-06-25 20:07:30

Od: "Anna Ujma-Gacek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> stitch, ktory mozna sobie pobrac do testowania.
> Ja bawie sie tym programem jakies 6 lat i uwazam,ze jest niezly.

Bardzo dziekuje.
Ania

1. Data: 2004-06-26 07:41:24

Od: "Anna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Program o którym pisałam znajduje się na stronie www.haft.krzyzykowy.prv.pl.
Wydaje mi się całkiem niezły, a "dzieło" jakie za jego pomocą tworzę
zaprezentuję wam za jakieś pół roku :))) (chyba że nie będzie się nadawało
do opublikowania)

1. Data: 2004-06-26 10:49:44

Od: "monka " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> projekt, tylko zastanawiam się czy program w miarę wiernie dobiera kolory?

Nie moge wiec na te stronke :((((((( czy ktoc moze podac strone tego
programu??

Noce i Dnie...
[OT] Nowa grupowiczka wita :)
[karakow] co ze spotakniem w alchemii?