Norma dla GGTP

1. Data: 2003-04-24 09:20:47

Temat: Norma dla GGTP
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W otrzymanych wynikach poziom GGTP wynosi 47 UI.
Podana obok norma to N: 7-32 UI. Tak więc mam za dużo.
Jednak w internecie znalazłam informację, że norma tego
badania u dorosłych wynosi 50 UI.
Może ktoś mi powie jak jest naprawdę?

Pozdrawiam,
Beata

2. Data: 2003-04-26 20:26:24

Temat: Re: Norma dla GGTP
Od: "Jeremy Pool" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Normy różnią się nieco w zależności od laboratorium i populacji, do
której się odnoszą. Jeśli, laboratorium, w którym wykonywane było
badanie przyjmuje za górną granicę normy 32, to trzeba uznać twój
wynik za nieprawidłowy. Ale to jeszcze wcale nie oznacza choroby...

JB

3. Data: 2003-04-28 10:14:47

Od: "Bea" <b...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeremy Pool" <j...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> badanie przyjmuje za górną granicę normy 32, to trzeba uznać twój
> wynik za nieprawidłowy. Ale to jeszcze wcale nie oznacza choroby...

Dziękuję za odpowiedź.
Zdaję sobie sprawę, że trochę podwyższony
wynik niekoniecznie oznacza chorobę.
Przy wynikach moich PLT to akurat jest mały "problem":)
Nie panikuję:)

Pozdrawiam,
Mich'ata

Suchy, przekrwiony nos.