Norman czyta globa? ;)

1. Data: 2016-04-27 15:09:54

Temat: Norman czyta globa? ;)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Norman Davies:

Kaczyński zachowuje się jak bolszewik i paranoik

- PiS po dojściu do władzy używa polityki historycznej jako ksenofobicznego narzędzia
do pisania historii na nowo - mówi profesor. - Jak naukowiec widzę tu paralelę. W
PRL-u mieliśmy już politykę historyczną. Teraz mam powrót do przeszłości - mówi.

http://m.onet.pl/wiadomosci/kraj,jm2g4z

2. Data: 2016-04-27 15:15:39

Temat: Re: Norman czyta globa? ;)
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> nowo - mówi profesor. - Jak naukowiec widzę tu paralelę.
> W PRL-u mieliśmy już politykę historyczną. Teraz mam

Jeszcze tylko kilka dni, p. Normanie (a konkretnie w piatek)
- i Sejm zatwierdzi uchwale o nowym IPN. IPN bedzie mogl wtedy
opublikowac zbior zastrzezony WSI, i nie bedzie sie juz musial
pan lękac, ze kiedys otworza, Znaczy - troche cierpliwosci!

--
Smart questions to stupid answers

3. Data: 2016-04-27 15:29:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Oddawna piszę że pis to komuna, bo się zachowują jak komuna, tym samym idę o zakład,
że była solidarność i obecna będzie zdrajcami, jak zwykle propaganda spisywana z
powieści kryminalistycznych. A napewno agentem będzie pewien solidarnościowiec, który
w 1983 r. wypuszczony z internowania, spotkał Macierewicza i ten przekonywał że
jedyna wolność to pokochać ZSRR, od tej pory unikał tego agenta KGB.

4. Data: 2016-04-30 13:13:23

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Norman Davies:

Nikogo nie obchodzi zdanie jakiegoś Normana.

Zdanie niemieckich i żydowskich mediów tez nas nie interesuje.

Henryk Jarczyk - dla ARD

Adam Leszczyński, Gazeta Wyborcza, Krytyka Polityczna - dla Guardiana

Jan Opielka, Krytyka Polityczna - dla Berliner Zeitung

Joanna Berendt, Gazeta Wyborcza - dla New York Times'a wielokrotnie

Hanna Kozłowska, natemat.pl - dla New York Times'a

Julia Szyndzielorz, kiedyś Newsweek Polska - dla Die Welt

Agata Pyzik, Krytyka Polityczna - dla Guardiana

Agnieszka Kowaluk - dla Suddeutsche Zeitung

Piotr Smolar - dla Le Monde

Mateusz Żurawik, Gazeta Wyborcza - dla New York Times'a
http://www.zelaznalogika.net/dlaczego-polska-znow-ma
-zla-prase-na-zachodzie/

Nawet córka Vincenta Rostowskiego Rothfelda pisze na kaczystów,
zona Sikorskiego to samo. Mit założycielski 3RP się wali
to i kwiczą.

5. Data: 2016-04-30 13:55:56

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-30 o 13:13, v...@g...com pisze:

> Nikogo nie obchodzi zdanie jakiegoś Normana.

Kłamiesz.
Nikogo nie obchodzi, że ciebie nie obchodzi znanie Normana.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2016-04-30 17:26:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

v...@g...com
użytkownik glob napisał:
> Norman Davies:

Nikogo nie obchodzi zdanie jakiegoś Normana.

*****
Wiemy dlatego historii polski nie znasz, bo to jest jeden z najlepszych historyków i
bardzo dobrze się go czyta, bardzo pomocny do egzaminów .

Świadomość i propagacja informacji.
Najwybitniejszy polski polityk
Czy dzieci z Jasła staną się bohaterami takimi, jak dzieci z Wrześni?
Wyprowadzić niemieckie polskojęzyczne media z Polski
Pozdrowienia z Helu :-)