Nornice :-(

1. Data: 2003-10-12 19:49:55

Temat: Nornice :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kret jest mięsożerny?
To nie dałoby się go tak wytresować by nornice zżerał? Ostatecznie teren
grasowania mają podobny...
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-10-13 13:22:26

Temat: Re: Nornice :-(
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kret jest mięsożerny?
Tak, ale jak wściekły tylko, zdrowe nie :-)

> To nie dałoby się go tak wytresować by nornice zżerał?
Sam połap i może jakąś zupę?

Ostatecznie teren
> grasowania mają podobny...
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Pozd..

3. Data: 2003-10-13 22:58:44

Od: "Tadeusz Prażmowski" <p...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kret jest mięsożerny?
> To nie dałoby się go tak wytresować by nornice zżerał? Ostatecznie teren
> grasowania mają podobny...
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Krety zjadają nie tylko nornice ale też
inne krety, nawet swoje własne dzieci.
Niestety nie zjadają wszystkich, nad czym
ubolewam, widząc ile cebulek zżerają mi co roku :-((
pozdrawiam
Arkadiusz Prażmowski

4. Data: 2003-10-13 23:11:01

Temat: Odp: Nornice :-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Prażmowski <p...@x...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmfaum$g23$...@a...news.tpi.pl...

> Krety zjadają nie tylko nornice ale też
> inne krety, nawet swoje własne dzieci.
> Niestety nie zjadają wszystkich, nad czym
> ubolewam, widząc ile cebulek zżerają mi co roku :-((

Bo może masz nie tresowane krety ;-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-10-14 12:06:22

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bmfbeq$ij8$1@atlantis.news.tpi.pl...

Mam nadzieję, że zarzut zjadania tych cebulek postawiłeś nornicom?
Krety wszak cebulek nie jedzą.
Jedzą za to dżdżownice - i to jest w zasadzie jedyny zarzut, jaki im
można tak naprawdę postawić.
Ale cóż to za szkody w porównaniu z wyrządzanymi przez Homo sapiens!
:(

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2003-10-14 15:22:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Prażmowski" <p...@x...wp.pl> wrote in message

> Krety zjadają nie tylko nornice ale też
> inne krety, nawet swoje własne dzieci.

Gdzies to wyczytal????????????

> Niestety nie zjadają wszystkich, nad czym
> ubolewam, widząc ile cebulek zżerają mi co roku :-((

Nieprawda. Krety na ogol zadnych cebulek nie ruszaja.
Natomiast moga sie przyczyniac do zjadania cebulek
przez inne gryzonie, ktore uzywaja ich korytarzy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2003-10-14 21:26:24

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale cóż to za szkody w porównaniu z wyrządzanymi przez Homo sapiens!
> :(
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Jeszcze gorszy jest Homo sovieticus !!!

Pozdrawia boletus

8. Data: 2003-10-14 22:27:37

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Krety na ogol zadnych cebulek nie ruszaja.
> Natomiast moga sie przyczyniac do zjadania cebulek
> przez inne gryzonie, ktore uzywaja ich korytarzy.

Jasne, że krety nie zjadają cebulek chodziło mi o to, iż
nie zjadają wszystkich nornic i dla tego cebulki znikają.
(nornice jak i młode krety niestety rzadko trafiają do kreciego
jadłospisu - a szkoda)
pozdrawiam
Arkadiusz Prażmowski
a...@o...pl
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

9. Data: 2003-10-15 09:37:36

Temat: Re: Kret i jak go wykorzystać
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 <k...@w...pl> napisał(a):
[...]
> Sam połap i może jakąś zupę?

Leki z dawnej apteki - Kret
=====================

Lekarstwo na trąd i brodawki
O lekarstwach z niego. To zwierzę całe na proch spaliwszy, a potem go z miodem
umięszawszy abo od jaja z białkiem zabiwszy, trąd i wszelakie ciała ludzkiego
spędza i goi skazy, nawet i brodawki szpetne gubi i niszczy.

Z kreta proszek ból w kościach uśmierza.

Sekret na łysinę
Tego proszku ćwierć łuta, to jest co dwadzieścia ziarnek pieprzowych waży, na raz w
piwie abo w winie zażyć, ból uśmierza, łamania i strzykania po kościach i
stawach oddala; czas na to najlepszy, gdy to zwierzę będzie miesiąca maja uchwycone.
Krwią jego, gdy komu głowę nasmarują ołysiałą, pokrywa i odziewa się
głowa włosami, a co większa cudnymi i pięknymi.

Sekret na febrę
Piszą naturalistowie i znaczni autorowie pewny sekret, że gdyby kto ścisnął ręką,
żywego uchwyciwszy kreta i do śmierci go tak zadławił, taki człowiek będzie
wolen przez rok cały od wszelkiej febry.(aib)

Haur Jakub Kazimierz: Skład albo Skarbiec znakomitych sekretów Oekonomiey
ziemiańskiey; W Staropolskie księgi o myślistwie;
http://www.pfm.pl/u235/navi/181092

Pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2003-10-15 09:56:03

Temat: Odp: Kret i jak go wykorzystać
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bmj4h0$9nt$...@i...gazeta.pl...

> [...]
się
> głowa włosami, a co większa cudnymi i pięknymi.

Jerzy! Jestes genialny. Robimy biznes????
Podaż surowca jak widać z listów na grupie olbrzymia!
Potencjalnych klientów od groma, albo jeszcze wiecej.
Trzeba to przełożyć na pieniądze. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Musimy tylko dokooptować tzreciego, który skonstruuje maszynę taką: wrzucamy
kreta za kretem, a odbieramy tylko wytłoczoną krew.
Wydrukuje się instrukcje jak czaszki tą krwią smarować...
Próby musimy przeprowadzić. Pierwszą oczywiście w Górach Świętokrzyskich...
:-)))
J.

rety! krety!
Dla Basi! A czosnkiem go!