Nornice!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2004-05-01 12:31:35

Temat: Nornice!!!!!!!!!!!!!
Od: "maciek" <m...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyskich:)
czy ktos ma jakos rade na nornice.
prawdobodobnie to mam w ogrodzie mnostwo malych kopcow jak u kreta tylko
zdecydowanie mniejsze i to szczegolnie z jednej strony domu bardzie jagby
naslonecznionej.nie wiem czy to majakies znaczenie.
kot sasiadow upolowal w zeszlym roku ich sporo i byl jakis czas spokuj.
teraz kota nie ma to nornice szaleja.
moze ktos tez ma taki problem pozdrawiam serdecznie i gratuluje wejscia do
UNII EUROPEJSKIEJ
marek.s.

2. Data: 2004-05-01 12:47:13

Temat: Re: Nornice!!!!!!!!!!!!!
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciek" <m...@c...net> napisał w wiadomości
> [...]
> teraz kota nie ma to nornice szaleja.
> moze ktos tez ma taki problem pozdrawiam serdecznie i gratuluje wejscia

Marku, nasza europejska super-kotka Klapcia załatwia problem. Co noc układa
rządkiem pod drzwiami i nornice i krety.
Przygarnij jakąś, a na pewno Ci się odwdzięczy :-)
Pozdrowienia
Gosia

3. Data: 2004-05-01 14:21:47

Temat: Re: Nornice - i inne zwierzaki:-)
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak już piszecie o zwierzątkach donoszę, że moja kamionka ma młode:-)
Jak się mówi "okuniła'???:-)))
Wczoraj słyszałam ich popiskiwania.
Nie wiem ile sztuk, nie chcę jej wystraszyć.

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2004-05-01 18:50:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz kota nie ma to nornice szaleja.
> moze ktos tez ma taki problem  pozdrawiam serdecznie i gratuluje wejscia do

Pytaj w sklepach o srodki zawierajace feromony .Stosowalem Ratron ,
jak zabraklo granulek to gryzonie zezarly plastykowe pudelko.Koty nie
lapia nornic sa za duze i nie lubia wychodzic na powierzchnie .
MIrzan

5. Data: 2004-05-01 19:33:48

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koty nie
> lapia nornic sa za duze i nie lubia wychodzic na powierzchnie .
> MIrzan

Nasza europejska kotka łapie ;-) Przynosi rozmaite zwierzątka i to na
pewno nie są myszy. Zdarzyło się, że przytaszczyla szczura... Czasem widać
na niej ślady walki z calkiem pokaźnymi gryzoniami.
W obronie walecznej kotki
Gosia

Aktywny wypoczynek
gdzie posadzic ciemiernik?