Nos po zlamaniu

1. Data: 2001-06-05 11:32:22

Temat: Nos po zlamaniu
Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam problem. Mialem zlamany nos i ktos mnie postraszyl ze jak sie zle
zrosnie to bede mial problemy z katarem gardlem itp.
Teraz mam problem bo chyba katar nie splywa mi do nosa tylko do gardla.
Do kogo sie z tym zglosic ? Co z tym zrobic ?

ciuSMa

2. Data: 2001-06-05 21:06:56

Temat: Re: Nos po zlamaniu
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Teraz mam problem bo chyba katar nie splywa mi do nosa tylko do gardla.
> Do kogo sie z tym zglosic ? Co z tym zrobic ?

jesli juz to zglos sie do laryngologa. a tak w sumie to jama nosowa od tylu jest
polaczona z gardlem wiec to calkiem normalnie ze katar splywa do gardla.
iwona

Fruktozemia
Przenoszenie zarazków
Osteoporoza
Pecherzyki z ciecza na ustach - co to jest ?
Hsg - czy to boli?