Nowa dieta - cud :-)))

1. Data: 2004-02-27 19:32:22

Temat: Nowa dieta - cud :-)))
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak było, to nie zabijajcie. Młoda jeszcze jestem. Całe życie przede mną...

Nowa Dieta-Cud Zwana Dietą Przedszkolaków.
Prawdopodobnie zwróciłaś(-eś) uwagę na fakt, że większość dwulatków jest
szczupła. Teraz przepis na ich sukces w tej dziedzinie staje się dostępny
dla wszystkich w tej oto nowej diecie. Wskazana jest konsultacja z
lekarzem przed jej rozpoczęciem, w przeciwnym przypadku będziesz się
musiał(-a) z
nim zobaczyć po jej zakończeniu. Tak czy inaczej powodzenia!

DZIEŃ PIERWSZY
Śniadanie: Jajecznica z jednego jajka, jedna grzanka z dżemem z winogron.
Zjedz dwa kęsy jajecznicy, przy pomocy palców, zrzuć resztę na
podłogę. Jeden raz ugryź grzankę, następnie rozsmaruj dżem po swojej
twarzy i obrusie.
Drugie Śniadanie: Cztery woskowe kredki (obojętnie jakiego koloru), garść
ziemniaczanych czipsow, i szklanka mleka (3 łyki tylko, resztę rozlej)
Obiad: Suchy patyk, dwie dwugroszówki i jednozłotówkę, cztery łyki
rozgazowanego Sprite.
Zagryzka przed snem: Rzuć grzankę na podłogę w kuchni.

DZIEŃ DRUGI
Śniadanie: Podnieś z podłogi wczorajsza, grzankę i zjedz ja. Wypij pół
butelki wyciągu z wanilii albo jedna buteleczkę farbki do kolorowania
jedzenia. Drugie Śniadanie: Polowe szminki w jaskrawym różowym kolorze i
garść suchego psiego jedzenia, jedna kostkę lodu, jeśli masz na to ochotę.
Popołudniową przekąska: Liż tak długo lizaka aż się zrobi klejący, zabierz
na dwór, upuść do piasku. Podnieś i liż tak długo aż zrobi się czysty.
Wtedy wnieś go z powrotem do domu i upuść na dywan.
Obiad: Mały kamyk, albo nie ugotowane ziarnko grochu, wepchnij do lewej
dziurki w nosie. Wylej sok z winogron na uklepane ziemniaki, zjedz
łyżeczką.

DZIEŃ TRZECI
Śniadanie: Dwa naleśniki z dużą ilością dżemu, zjedz jeden palcami,
wetrzyj dżem we włosy. Szklanka mleka, wypij polowe, włóż drugiego
naleśnika do
reszty mleka w szklance. Po śniadaniu podnieś wczorajszego lizaka z dywanu
i zliż włoski, połóż na siedzeniu najlepszego wyściełanego krzesła.
Drugie śniadanie: 3 zapałki, kanapka z masłem orzechowym i dżemem. Wypluj
kilka gryzów na podłogę. Wylej szklankę mleka na stół i wychłeptaj.
Obiad: Miseczka lodów, garść czipsow, trochę czerwonego ponczu. Spróbuj
wyśmiać trochę ponczu przez z nos, jeśli dasz rade.
OSTATNI DZIEŃ
Śniadanie: Ćwierć tubki pasty do zębów (jakiegokolwiek smaku), kawałek
mydła, oliwkę, szklankę mleka wrzuć do miseczki z płatkami kukurydzianymi,
dodaj pół szklanki cukru. Gdy płatki zmiękną, wypij mleko, a reszta nakarm
psa. Drugie śniadanie: Zjedz okruszki chleba z podłogi w kuchni i dywanu w
pokoju gościnnym. Znajdź lizaka i zjedz go do końca.
Obiad: Połóż spaghetti na grzbiecie psa, włóż klopsy mięsne do uszu. Włóż
budyń do soku i wyssij przez słomkę.
POWTÓRZ DIETĘ JEŚLI POTRZEBA !

Olik

2. Data: 2004-02-27 19:37:17

Temat: Re: Nowa dieta - cud :-)))
Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jak było, to nie zabijajcie. Młoda jeszcze jestem. Całe życie przede
mną...

było :)
grażyna

3. Data: 2004-02-27 19:42:22

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> napisał w wiadomości
> mną...
> było :)

Nie czytam tak dokładnie, bo by mi życia nie starczyło. Szkoda, że ta dieta
nie jest zgodna z MM.. Nie wiem jaki IG mają świecówki...
Olik

4. Data: 2004-02-28 08:51:59

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olik" <d...@o...pl> wrote in message news:c1o6h8$nm3$1@news.onet.pl...

> [...]
dieta
> nie jest zgodna z MM.. Nie wiem jaki IG mają świecówki...

heh, no wlasnie, MM swiecowek nie rusza bo pewnie za wysokie IG, zagorzali
weganie tez nie bo anuz tam troche wosku pszczelego sie dostalo, DO
stwierdza ze tluszcz jest za malo nasycony.......
a poza tym to za bardzo przetworzony produkt:-)))
pozdrawiam
aducha

ale jaja...;)
Pestki i orzeszki w MM