[mm] ciastka, sok marchwiowy, spaghetti

1. Data: 2004-02-27 13:04:40

Temat: [mm] ciastka, sok marchwiowy, spaghetti
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze daje rade. Zamiast kilku delicji wybralem jablko i pomarancza.
Jednak nie sadze bym wytrzymal tak dlugo. Brakuje mi czegos zbozowego.

Przegladam sobie "Jesc aby schudnac" i natknalem sie na tabelke (strona
150-152) z IG i iloscia weglowodan w produktach. Mam pare pytan w zwiazku
z tymi produktami.

Co to jest "ALL-BRAN firmy Kellogg's"? Ma IG 30:)
Lecimy dalej;) herbatniki "Petit beurre" i biszkopty piaskowe (mąka B)
maja IG 55. To chyba nie jest tak wielkie odstepstwo, szcegolnie jak sie
zwykle je rzeczy o nizszym IG. Duzo tluszczu maja te petitki? Co to sa te
biszkopty piaskowe i pod jaka nazwa mozna je spotkac w polskich sklepach??

Czy na MM mozna pic soki marchwiowe "kupne"?? Jesli tak to jakich
producentow?

Jakie spaghetti (firmy) sa dozwolone na MM?

W tabelkach w tej ksiazce jest napisane, ze czosnek (100g) ma 28g wegli i
10 IG. Konia z rzedem kto zje 100g surowego czosnku;) Czy takie same
"parametry" ma czosnek konserwowany (w occie)?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-03-01 09:25:20

Temat: Re: [mm] ciastka, sok marchwiowy, spaghetti
Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze daje rade. Zamiast kilku delicji wybralem jablko i pomarancza.
> Jednak nie sadze bym wytrzymal tak dlugo. Brakuje mi czegos zbozowego.

A CO POWIESZ NA FISTASZKI I PESTKI ZE SŁONECZNIKA

> Co to jest "ALL-BRAN firmy Kellogg's"? Ma IG 30:)

NO WLASNIE JA TEZ SZUKALAM I NIC..
W INTERNECIE ZNALAZLAM COS TAKIEGO
http://www.kelloggs.com/brand/allbran/index.html Z PRZEPISAMI Z UZYCIEM TEGO
ALLBRAN, ALE COS MI SIE ZDAJE ZE W POLSCE MOZEMY O TYM JESZCZE ZAPOMNIEC

> Czy na MM mozna pic soki marchwiowe "kupne"?? Jesli tak to jakich
> producentow?

SOKI NAJLEPIEJ ROBIC SAMEMU BO JAK PODAJE KSIĄŻKA MM UCIECZKA WITAMIN JEST
TAK SZYBKA, ZE W TYM KUPNYM NIC NIE MA PRAKTYCZNIE, POZA TYM TE KUPNE
NAJCZESCIEJ SĄ Z DODATKIEM CUKRU WIEC TRZEBA CZYTAC ZAWSZE SKŁAD. cO DO
SOKÓW ROBIONYCH SANENU, TO TRZEBA JE WYPIJAC NA BIEŻACO PO PRZYGOTOWANIU BO
15 - 20 MIN POZNIEJ NIE MA W NIM POLOWY CENNYCH SKLADNIKOW.. AHA I JESZCZE
COS.. CO DO MARCHWI.. PROWITAMINA BETA CAROTIN, CZYLI TA WITAMINA "A", (O
KTÓRA NAM CHODZI GDY PIJEMY SOK Z MARCHWI), ROZPUSZCZA SIE W TŁUSZCZACH, A
NIE W WODZIE, DLATEGO DORADZAM LEPIEJ POCIĄC MARCHEWKĘ NA CIENKIE PASECZKI
(TAK JAK FRYTKI) I PO PROSTU SCHRUPAĆ

> Jakie spaghetti (firmy) sa dozwolone na MM?

WIEC.. NIE WIEM Z JAKIEGO JESTES MIASTA CZY MIEJSCOWOSCI, ALE JESLI MASZ W
POBLIZU ZWYKLY SKLEP NETTO, TO TAM KUPISZ MAKARON TAKI JAKI TRZEBA JESC PRZY
MM. PRZEWALILAM TONE ROZNYCH MAKARONOW W ROZNYCH MNIEJ LUB BARDZIEJ
SPECJALISTYCZNYCH SKLEPACH, HIPERMARKETACH I INNYCH TAKICH ALE TEN JEST
NAJLEPSZY.. JUZ PISZE JAKI TO:
JAK MOWILAM DOSTANIESZ GO W NETTO ZA JEDYNE 1,99 :)), JEST TO SPAGHETTI
PRODUKOWANE WE WŁOSZECH DLA POLSKIEJ FIRMY, KTORA JE TU ROZPROWADZA, SKLAD
TO MAKA MAKARONOWA DURUM, A ZWIE SIE TO "il Conte di roma"

> Konia z rzedem kto zje 100g surowego czosnku;)

BUHAHAHA!!!!!!!!!! :))))))))))))))))))))))

POZDRAWIAM

3. Data: 2004-03-01 11:02:59

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alma" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

Alma , wyłącz Caps Lock.
Kiepsko się czyta teksty pisane majuskułą.

W usenecie oznacza to krzyk.

Sowa

4. Data: 2004-03-01 11:19:12

Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alma , wyłącz Caps Lock.
> Kiepsko się czyta teksty pisane majuskułą.
> W usenecie oznacza to krzyk.
> Sowa

Przepraszam..... :(
Alma

5. Data: 2004-03-01 14:19:44

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alma" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> A CO POWIESZ NA FISTASZKI I PESTKI ZE SŁONECZNIKA
> SOKI NAJLEPIEJ ROBIC SAMEMU BO JAK PODAJE KSIĄŻKA MM UCIECZKA WITAMIN JEST
[ciach]

Nie krzycz...
Olik

6. Data: 2004-03-01 14:22:38

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam..... :(

Uppsss. Sorki, właśnie wysłałam maila, w którym zwróciłam Ci na to uwagę
:-))
Olik

7. Data: 2004-03-01 14:25:01

Od: "Alma" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie krzycz...
> Olik

Tak tak.. juz wiem.. i wyrażam skruche
Alma

PS.. ale mnie styrali no.. ;)

8. Data: 2004-03-01 18:44:47

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2004 10:25:20 +0100, Alma <a...@p...pl> napisał:

> A CO POWIESZ NA FISTASZKI I PESTKI ZE SŁONECZNIKA

nie krzycz. a fistaszki i pestki to jeszcze nie to...

> ROZPUSZCZA SIE W TŁUSZCZACH, A
> NIE W WODZIE, DLATEGO DORADZAM LEPIEJ POCIĄC MARCHEWKĘ NA CIENKIE
> PASECZKI
> (TAK JAK FRYTKI) I PO PROSTU SCHRUPAĆ

Nie rozumiem co to ma wspolnego...

> TO MAKA MAKARONOWA DURUM, A ZWIE SIE TO "il Conte di roma"

Ok. Ja uzywam MALMY spadhetti. Tez jest z durum

9. Data: 2004-03-05 11:20:43

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest "ALL-BRAN firmy Kellogg's"? Ma IG 30:)

Nie wiem, ale brzmi jak cos mocno przetworzonego ;))
Co do ciastek to jest to na pewno odstepstwo ;) Mozesz je zminimalizowac
zjadajac wczesniej miske zielonych warzyw ;)) hehe. Tylko ze potem juz nie
bedzie miejsca na ciastko - a moze o to wlasnie chodzi ?

> Czy na MM mozna pic soki marchwiowe "kupne"?? Jesli tak to jakich
> producentow?

Te kartonowe sa cukrowane, zas sa od niedawna w sprzedazy tak zwane
"jednodniowe" soki marchewkowe - pisze na nich, ze nic nie zawieraja poza
sokiem z marchewki, wiec ja je czasem kupuje - sa w opakowaniach szklanych
(200 ml) lub w kubkach jak jogurt (tez okolo 200 ml). Sa dosc slodkie - no
ale marchew jest slodka.
A ze najlepiej robic samemu to juz inna sprawa - wtedy masz pewnosc ze bez
cukru. Ale jakby tak wszystko robic samemu, to dnia by zabraklo na
przyjemnosci niezwiazane z jedzeniem ;)

> Jakie spaghetti (firmy) sa dozwolone na MM?

Nie spotkalam jeszcze spagetti, ktore by sie nie nadawalo - na wszystkich
jest napisane, ze z semoliny di grano duro (pszenica durum) wiec sie nadaja.

> W tabelkach w tej ksiazce jest napisane, ze czosnek (100g) ma 28g wegli i
> 10 IG. Konia z rzedem kto zje 100g surowego czosnku;) Czy takie same
> "parametry" ma czosnek konserwowany (w occie)?

Pewnie nie, bo do tego konserwowego pewnie jest dodawany cukier, ale nie
wiem na pewno.

Pozdr
Kafka

10. Data: 2004-03-05 12:23:28

Od: b...@n...serwery.pl (Basiek) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Mar 2004, Kafka wrote:

> Pewnie nie, bo do tego konserwowego pewnie jest dodawany cukier, ale nie
> wiem na pewno.

Niestety jest cukier, sprawdzalam niedawno :/
Widzialam tez czosnek "marynowany" w oliwie z przyprawami, tam nie bylo
cukru, ale nie wiem jak smakuje :)
Basiou
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta