ciasteczka owsiane MM

1. Data: 2004-02-27 11:01:52

Temat: ciasteczka owsiane MM
Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić o przepis na ciasteczka owsiane zgodne z MM??? Szukałam w
archiwum, ale nie znalazłam przepisu zgodnego z założeniami MM - może
przeoczyłam ten przepis???
Pozdrawiam. A.

2. Data: 2004-02-27 16:34:02

Temat: Re: ciasteczka owsiane MM
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy mogę prosić o przepis na ciasteczka owsiane zgodne z MM??? Szukałam
> archiwum, ale nie znalazłam przepisu zgodnego z założeniami MM - może
> przeoczyłam ten przepis???
> Pozdrawiam. A.

Witam,
udało mi się znaleźć w archiwum:-).
Ten przepis napewno wymaga wielu zmian, aby byl bardziej MM.

Składniki:
400 g płatków owsianych,
cukier waniliowy,
łyżeczka proszku do pieczenia,
olejek zapachowy (według uznania),
orzechy, morele, rodzynki, wiórki kokosowe, (ewentualnie śliwki suszone),
migdały,
2 jabłka,
2 jaja,
1/2 kostki margaryny
otręby owsiane,
kiełki pszenicy,
siemię lniane.

Sposób przygotowania:
Płatki owsiane zrumienić na roztopionej margarynie. Orzechy, morele,
migdały,
rodzynki zmielić lub utrzeć na drobno. Jabłka utrzeć na tarce lub zmiksować
(jednak nie powinny mieć konsystencji marmolady). Wszystkie składniki
połączyć ze sobą mieszając. Dodać zrumienione płatki. Uformować kulki lub
coś
na kształt ciasteczek. Wyłożyć na blachę. Piec w nagrzanym do 195 stopni
piekarniku przez 20 minut (uwaga: temperatura i czas pieczenia zależy od
rodzaju piekarnika). Jeszcze ciepłe zapakować do foliowych woreczków wtedy
będą długo miękkie.

Co Wy na to?
To nie jest mój przepis, znalazlam w internecie.
Ponawiam pytanie o bigos i gołąbki na Montim.
- Ewa

3. Data: 2004-02-27 17:11:36

Od: "A." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzaju piekarnika). Jeszcze ciepłe zapakować do foliowych woreczków wtedy

Dokładnie ten sam przepis znalazłam i zastanawiałam się jak go zmienić... Na
nic mądrego nie wpadłam. Może ktoś już próbował go zmieniać i wyszły smaczne
ciasteczka MM???
A.

4. Data: 2004-02-27 18:23:42

Od: "Małgorzatka+" <malgorzatka_sio z tym_@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Na
> nic mądrego nie wpadłam. Może ktoś już próbował go zmieniać i wyszły

Moim zdaniem nic z tego nie wyjdzie. Platki to chyba glownie zrodlo
weglowodanow, a wiec nie moza ich laczyc z tluszczami (odpada wiec margaryna
i jaja, a pewnie tez olejek i wiorki kokosowe i migdaly) wiec zostaja same
"sypkie" rzeczy - jak to polaczyc? Poza tym o ile wiem to: cukier waniliowy
oraz rodzynki rowniez nic wspolnego z MM nie maja.
Pozdrawiam,
Malgorzatka

fasola groch wzdecia
[MM] i glod