[MM] i glod

1. Data: 2004-02-27 09:13:08

Temat: [MM] i glod
Od: "gonia" <gonia@==_niesp@muj_==poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
od kilkunastu dni stosuje metode mm. ogolnie jestem zadowolona tylko
niestety ciagle chodze glodna :(. do tej pory odzywialam sie dosc kiepsko
tzn na sniadanie zazwyczaj kanapki, w pracy kanapki lub owoce. obiad jesli w
domu to standardowo zupa i drugie, poza domem najczesciej na szybko jakis
fastfood albo nic nie jadlam. kolacji z reguly nie jadlam.

teraz jem zupelnie inaczej, ale ilosciowo tyle samo. staram sie zawsze zjesc
obiad. niestety po zjedzeniu na sniadanie np. jajecznicy po dwoch, trzech
godzinach juz jestem strasznie glodna ;(. co robic? jesc wiecej np. zamiast
jajecznicy z 2 jaj jesc z 3? nie lubie chodzic glodna, ale z drugiej strony
nie chce sie zapychac.

czekam na wasze opinie

pzdr
gonia

2. Data: 2004-02-27 09:48:16

Temat: Re: [MM] i glod
Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gonia" <gonia@==_niesp@muj_==poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1n1n5$ei5$1@news.onet.pl...
> [...]
> obiad. niestety po zjedzeniu na sniadanie np. jajecznicy po dwoch,
trzech
> godzinach juz jestem strasznie glodna ;(.

Też miałam ten problem. Nawet zaczęłam jeśc troszkę więcej niż zazwyczaj,
lecz to i tak nie pomogło. Wytłumaczyłam sobie, że to nie jest głód tylko
dziwny niedosyt spowodowany tym, że organizm domaga się złych
węglowodanów (cukru, mąki ) Dlatego nie wprowadziłam większej ilośći
posiłków, choć można by było wprowadzić podwieczorek.
Mi bardzo pomogły dwie rzeczy: stałe godziny posiłków i powolne
przeżuwanie pokarmów. Teraz (po 8 dniach na MM) odczuwam głód
tylko w określonych godzinach.
Jedno trzeba pamiętać, że po posiłkach tłuszczowych trzeba odczekać
z jedzeniem 4 godziny, po węglowodanowym 3.
Aha można i bardzo to polecam jeśc owoce surowe przed śniadaniem.
Zapcha to troszkę żołądek i głód nie będzie tak silny. Ja całe
przdpołudnie
żyję na owocach a śniadanie jem dopiero o 12 (obiad 16, kolacja 20)
Życzę powodzenia

netka

[mm] posilek weglowodanowy (sniadanie)
Kwasniewski o jablkach