[mm] ciastka, sok marchwiowy, spaghetti

11. Data: 2004-03-05 17:43:32

Temat: Re: [mm] ciastka, sok marchwiowy, spaghetti
Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na MM mozna pic soki marchwiowe "kupne"?? Jesli tak to jakich
> producentow?

Sok marchwiowy "kupny" (czyli np. Karotka, Kubuś itp. - mam nadzieję że o takie
ci chodzi) nie ma nic wspólnego z prawdziwym sokiem z marchwi.
Nawet kolor ma inny, nie mówiąc o smaku czy konsystencji.
Te kupowane soki to po prostu wytwory przemysłu spożywczo-chemicznego.
Jestem prawie pewien, że spożywanie w dużych ilościach np. Karotki na dłuższą
metę bardziej zaszkodzi niż pomoże (ale to tylko mój domysł nie poparty
dowodami).

Soki tzw. jednodniowe troszkę bardziej przypominają ten prawdziwy, ale w smaku
czuć wyraźną różnicę.

Gorąco zachęcam do własnoręcznego robienia soku.
Koszt 1 litra soku (marchwiowo-jabłkowego) własnoręcznie zrobionego w
sokowirówce to ok. 1,5 zł + 10 minut na przygotowanie i sprzątnięcie.
Od czasu, kiedy u mnie w domu robi się sok, zupełnie przeszła mi ochota na
picie Karotki i innych wynalazków. Taka zmiana może wyjść tylko na dobre.

Rafal

12. Data: 2004-03-06 07:17:40

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Mar 2004 18:43:32 +0100, Rafal <r...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> dłuższą
> metę bardziej zaszkodzi niż pomoże (ale to tylko mój domysł nie poparty

Nie chce duzo;) A moze ten kolor itp. zalezy od 'gatunku' marchewek?

> Soki tzw. jednodniowe troszkę bardziej przypominają ten prawdziwy, ale w
> smaku
> czuć wyraźną różnicę.

Na minus??:)

> [...]
> na
> picie Karotki i innych wynalazków. Taka zmiana może wyjść tylko na dobre.

No to chyba bede musial zaczac:)

--
s(00)mal . gg:1337396
"Widzę więcej, wiem więcej, tak to jest mniej więcej..."

zostawic 13 i przejsc na MM????
oliwa z oliwek
Re[2]: Kwasniewski o jablkach (fwd)
ciasteczka owsiane MM