Nowa pozycja książkowa

1. Data: 2001-10-30 10:48:54

Temat: Nowa pozycja książkowa
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nikt nie zauważył, że Jurek Zając napisał - i wydał - książkę o
iglakach? Gratuluję!

A piszę o tym m.in. też dlatego, że po ostatnich gorących winoroślowych
dyskusjach mam wrażenie, że też by się materiału na książkę zebrało.
Szczególnie że Janusz narzekał, że właściwie to w tej dziedzinie nie ma co
czytać. A zimą w winnicy chyba nie ma dużo do roboty?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2001-10-30 11:47:25

Temat: Re: Nowa pozycja książkowa
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Czy nikt nie zauważył, że Jurek Zajšc napisał - i wydał - ksišżkę o
> iglakach? Gratuluję!

Gratuluję również!!!!
Tytuł poproszę bo autor wiadomy!
I gdzie tego szukać????
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2001-10-30 11:54:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...

>Gratuluję również!!!!
>Tytuł poproszę bo autor wiadomy!
>I gdzie tego szukać????

Wejść na www.iglaki.agrosan.pl i stamtąd po linku do wydawnictwa Benkowski.
A tytuł n i e brzmi "Winorośl w pigułce" :-)))))
Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-10-30 17:28:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz

> [...]

Wejść na www.iglaki.agrosan.pl i stamtąd po linku do wydawnictwa Benkowski.
A tytuł n i e brzmi "Winorośl w pigułce" :-)))))

Gratuluje Jurku ,ale z przykroscia stwierdzam ze masz awarie na serwerze i
nie moge sie doczekac kiedy wejde na Twoja strone.
p.s.
Jaki skromny, w Krakowie nawet sie nie pochwalil.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940
.

5. Data: 2001-10-30 17:48:24

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Czy nikt nie zauważył, że Jurek Zając napisał - i wydał - książkę o
> iglakach? Gratuluję!

Ja rowniez!-

> [...]
> dyskusjach mam wrażenie, że też by się materiału na książkę zebrało.
> Szczególnie że Janusz narzekał, że właściwie to w tej dziedzinie nie ma co

Jak sam napisze to znowu nie bedzie mial co czytac, czyli trzeba napisac
dla/za niego.

Pozdrowienia
Andrzej

6. Data: 2001-10-30 18:13:36

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Andrzej Paplinski

> Czy nikt nie zauważył, że Jurek Zając napisał - i wydał - książkę o
> iglakach? Gratuluję!

Ja rowniez!-

> [...]
> czytać.

Jak sam napisze to znowu nie bedzie mial co czytac, czyli trzeba napisac

Slusznie ,MY wszyscy napiszemy ksiazke o winoroslach dla Janusza i Darka.
Zadedykujemy IM :-))
Proponuje tytul.
"Moje znikome osiagniecia w uprawie winorosli"
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

7. Data: 2001-10-30 19:48:53

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...

>Gratuluje Jurku ,ale z przykroscia stwierdzam ze masz awarie na serwerze i
>nie moge sie doczekac kiedy wejde na Twoja strone.
>p.s.
>Jaki skromny, w Krakowie nawet sie nie pochwalil.

Witam.
Dziekuje wszystkim. Co to za dzielo, Nobla nie dostane :-)
Nie chwalilem sie i nie bede sie chwalil, zreszta pierwsze zobaczcie na
zawartosc. A pozniej ocalcie mnie :-)
Problem polega na zlym adresie, jaki to podala Basia, zreszta nie pierwszy
raz. Prawidlowy to http://iglaki.agrosan.pl
Odsylacze do wydawnictwa sa tylko w dziale odmiany.
Przy okazji chcialbym przeprosic wszystkich tych, ktorzy wczesniej zamowili
i do tej pory nie otrzymali. Dopiero w poniedzialek wydawnictwo otrzymalo
pierwsze egzemplarze z drukarni, troche sie to przeciagalo z roznych
wzgledow, ale sam szef obiecal, ze od wtorku rozsylaja. Sam osobiscie
jeszcze jej nie widzialem.
Pozdrawiam
Jurek

8. Data: 2001-10-30 21:12:19

Temat: Re: Nowa pozycja ksi?żkowa
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A to fakycznie z cicha pek... :-) Gratulacje Jurek.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

9. Data: 2001-10-31 10:17:11

Temat: Re: RE: Nowa pozycja książkowa
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Oct 2001, [iso-8859-2] Bogusław Radzimierski wrote:
> [...]
> Zadedykujemy IM :-))
> Proponuje tytul.
> "Moje znikome osiagniecia w uprawie winorosli"

Dlaczego ksiazka ma w tytule zaimek "moje"? Czyzbys Bogusławie chcial
opisywac to co czynisz w ogrodku z winoroslami? A jednak sie ukrywasz?
Gdzies tam za tymi skalniakami cos wartosciowego rosnie?
Moze podzielisz sie doswiadczeniami? Znajac Cie z innej strony sadze ze
bylyby niezwykle dla wszystkich cenne.
No ale skoro masz znikome osiagniecia to polecam Ci lekture pl.rec.ogrody.
Sporo sie tam ostatnio pisze na temat winorosli :-)

Pozdr.

D.P.

10. Data: 2001-10-31 18:25:15

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Jurku, wlasnie ja dostalam. Jest dokladnie taka jak myslalam, tzn.
zawiera potrzebne informacje, zdjecia i dzieki nieduzym wymiarom jest bardzo
poreczna ( mimo 706 stron ).
Gratuluje i pozdrawiam serdecznie - Wiesia

Jerzy Zając napisał(a) w wiadomości: <9rnvr2$323$1@news.tpi.pl>...

Zawsze lepsza dłuższa gwarancja
OCZKO WODNE !!!
hydroponika ruszyla