Nowe Aqua'y Guerlaina

11. Data: 2006-05-08 20:10:55

Temat: Re: Nowe Aqua'y Guerlaina
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 22:07:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *hiver* skreślił te oto słowa:

> Przez Ciebie kupiłam w ciemno pamplelune i był to strzał w 10! Teraz

Do usług :)

> zastanawiam się czy Herba Fresca podobnie mi podpasuje :)

Powinna,choc jest delikatniejsza od Pampelune :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

12. Data: 2006-05-08 20:16:23

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Powinna,choc jest delikatniejsza od Pampelune :)

Jak na mój nos, to Pampelune wcale nie jest taka znowu ostra, tylko
charakterna :D
Spróbuję :)

hiver

13. Data: 2006-05-08 21:12:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Powinna,choc jest delikatniejsza od Pampelune :)

No, i niestety taka jakby mniej trwała. Całe szczęście, że kupiłam ją na
wyprzedaży -70%, hi hi. Ale zapach ma cudowny!

A czy ktoś pamięta może taką puszkę Paco Rabanne Paco? Taki unisex. Był
niedrogi, a przez długie lata był moim numerem jeden. Niestety, teraz
już nie do kupienia, a chętnie bym do niego wróciła. Pachniał słodkimi
pomarańczami :-).

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2006-05-08 21:45:46

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Powinna,choc jest delikatniejsza od Pampelune :)

A te porzeczkowe ktoś miał? Jak dla mnie równie przyjemne jak ta miętowa
Herba Fresca, ale obawiam się, że jeszcze mniej trwałe, a były 70 zł droższe
od Herby...

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
"Piękność jest dla kobiety ważniejsza niż inteligencja,
bo mężczyźnie łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie" Marlena Dietrich

15. Data: 2006-05-08 21:48:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 23:45:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska* skreślił te
oto słowa:

> A te porzeczkowe ktoś miał? Jak dla mnie równie przyjemne jak ta miętowa
> Herba Fresca, ale obawiam się, że jeszcze mniej trwałe, a były 70 zł droższe
> od Herby...

Te nowe porzeczkowe, które zjechałam w pierwszym poście? ;)

16. Data: 2006-05-08 22:01:33

Od: misiczka - Lesława Aleksandra Ignaszewska <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Te nowe porzeczkowe, które zjechałam w pierwszym poście? ;)

Aaaa, bo ja ich nie rozróżniam po nazwach, tylko po zapachach i pudełkach :D
Swoją drogą, ja mam właśnie Herba Fresca i ono dla mnie pachnie głównie
miętą, a teraz zobaczyłam że w tej serii jest coś co nazywa się Aqua
Allegoria Mentafollia
http://www.sorea.pl/product_info.php/cPath/21_72/pro
ducts_id/1342 i teraz
się zastanawiam, czy ona nie jest jeszcze bardziej miętowa od Herby, a ja
uwielbiam miętę w zapachach. Ale w Sehorze jej i tak jej nie było jak
kupowałam Herbę.

pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

--
Człowiek nie jest w stanie pojąć wszystkiego do końca,
dlatego też to nie wstyd, że popełniamy błędy,

17. Data: 2006-05-09 09:03:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Nic to, będę się w lecie pocieszać kupioną za śmieszne pieniądze w Samnaun
> Pampleluną i chyba sobie strzelę 75 ml Anisia Bella, bo podobno mają
> wycofać, ze strony Guerlaina już znikła.

tez o tym mysle :)

-- kasica

18. Data: 2006-05-09 09:06:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Grosselina, ślicznie pachnie na papierku, ale potem sie robi słodka, a co
> gorsza nietrwała. Nie tylko na mnie. W kazdym razie po 30 minutach jest
> niewyczuwalna - i dla mnie, i dla innych. Ale to dobrze, bo robi sie
> nieładna.

na mnie jest niewyczuwalna praktycznie od razu. pierwszy raz mi
sie cos takiego zrobilo z zapachem - na papierku czuje, a na
skorze po wyparowaniu spirytu nie zostaje NIC! wiec nie
moge sie nawet wypowiedziec, jak to wlasciwie pachnie.

> Tutti Kiwi - lepiej, troche lepiej, ale nie rzuca na kolana niestety.

dla mnie to nedzne popluczyny po Pamplelunie. nawet przyjemne,
ale po co?

-- kasica (rozczarowana)

19. Data: 2006-05-09 12:03:41

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Ale przy okazji wpadł mi w łapki w Douglasie "nowy" zapach Kennetha Cole'a
> http://www.osmoz.com/encyclo/marques/parfums_fiche.a
sp?ID=2731&CATEGORIE=PARFUM_AUTRELANGUE&LANGUE=FR
> Genialny, prosty, letni, świezy. Idealny :)
> Ja wiem, ze co osoba to gust, ale szczerze polecam obwąchanie :) Kojarzy mi
> się ze starymi, dobrymi zapachami. Taka nawet wodą kolońską... ale pięknie
> się rozwija. I będzie mój :)

N o cóz, biorac pod uwage moja gwałtowna i namietna miłosc do Pampeluny,
Ogrodka, to zapewne i moj;-)Dobrze zes Ty z daleka:D
--
Gosia

20. Data: 2006-05-09 12:42:07

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-09 14:03:41 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitmik* skreślił te oto słowa:

> N o cóz, biorac pod uwage moja gwałtowna i namietna miłosc do Pampeluny,
> Ogrodka, to zapewne i moj;-)Dobrze zes Ty z daleka:D

Daj znac po obwąchaniu czy sie sprawdziło :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

Cienie dior - wet & dry
CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Z serii "Co przywieźć z...?" - Australia
grube palce
dlonie