Nowe dowody osobiste

1. Data: 2000-11-24 08:08:33

Temat: Nowe dowody osobiste
Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Niedawno podano w tv.że od stycznia 2001roku mają być wydawane nowe dowody
osobiste wszystko ładnie żeczywiście będą trwalsze ale mam pytanie w
obecnych dowodach można sobie było wbić stwierdzenie o trwałym zalizczeniu
np.do 1 grupy wybaczcie starą nomenklature ale jakoś do obecnej nie moge sie
przyzwyczaic.
Co wydatnie ułatwia życie bo elminuje koniecznośc noszenia kopii KIz świstka
dośc nie poręcznego w autobusie czy PKP .
Pytanie a ) w jaki sposób bedzie owa informacja uwidoczniona na nowym .
pytanieb)
Co można by zaproponowac w takim nowym dokumencie aby nam ON ułatwić
życie
chodzi mi o wygłąd itp.

Piotr M:) "Zawsze idz za swoją legędą"
zaczerpniete z Alchemika
p...@p...onet.pl
p...@f...sos.com.pl

2. Data: 2000-11-24 11:03:08

Temat: Re: Nowe dowody osobiste
Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik Piotr M:) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vl7ca$cr0$...@n...tpi.pl...

> [...]
> pytanieb)
> Co można by zaproponowac w takim nowym dokumencie aby nam ON ułatwić

O ile wiem (nie pamiętam paragrafu) w Polsce nie obowiązuje posiadanie przy
sobie dowodu osobistego.

> Pytanie a ) w jaki sposób bedzie owa informacja uwidoczniona na nowym .

Poczuj się jak wędkarz, on też musi czasem dźwigać legitymację wędkarską.

> Co można by zaproponowac w takim nowym dokumencie aby nam ON ułatwić
> życie
> chodzi mi o wygłąd itp.

Jeśli chodzi Ci o wygląd, proponuję standard - lewy półprofil.

--
Pozdrawiam.
Pearl

3. Data: 2000-11-24 18:13:01

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Do tego sluza nowe legitymacje dla ON
Arek

[...]

Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

4. Data: 2000-11-24 19:31:03

Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!

> O ile wiem (nie pamiętam paragrafu) w Polsce nie obowiązuje posiadanie
przy
> sobie dowodu osobistego.

Witam
Zgadza się nie obowią zuje noszenie dowodu osobistego , ale przy moim
wzroście bez dowodu piwka nie kupie bo mnie panie ekspedientki za małolata
uważają że o dobrym winku nie wspomnę:)

> Poczuj się jak wędkarz, on też musi czasem dźwigać legitymację wędkarską.
Nie chodzi o ciężar wkońcu to nie worek cementu ale o to ze ja gubie takie
rzeczy jak legitymacje i pióra . Nie chodzi o to że mi się pomysł nie podoba
bo fakt obecne dowody to delikatne ustrojstwa i strasznie nie ekologiczne
większość miejsca w tym dokumencie jest nie wykorzystana.
A wędkarstwo straszne nudy siedzi delikwent, bądż delikwentka nad akwenem i
gapi sie bez przerwy w mały punkt pare metrów dalej i to
zwykle o nie ludzkiej porze .

> Jeśli chodzi Ci o wygląd, proponuję standard - lewy półprofil.

> [...]

Ha Ha Ha ......:-)

Z moim wyglądem to ani lewy ani prawy bo oglądanie zwłaszcza przed snem
grożi koszmarami :-)
Podoba mi sie poczucie humoru szanownej koleżanki

5. Data: 2000-11-26 11:15:17

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik Piotr M:) <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vo5u2$br$...@n...tpi.pl...

> Podoba mi sie poczucie humoru szanownej koleżanki
> Pozdrawiam

Mi Twoje też.
--
Również pozdrawiam.
Ten Pearl (ach, teraz to już wyszło całkiem po amerykańsku,

==================================
Najlepsze radio FM to RADIO TAXI

6. Data: 2000-11-26 19:29:24

Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Również pozdrawiam.
> Ten Pearl (ach, teraz to już wyszło całkiem po amerykańsku,
Przepraszam Perło za zmianę płci. Tak bez zgody pacjenta to chyba nawet
karalne ale co tam z tą stawką żywieniową nie było by źle.

Takie to już uroki nowoczesnej komunikacji zwłaszcza dla takich XIX
wiecznych indywiduów jak ja. Swoją drogą trochę szkoda żeś się okazał
przyjacielu facetem mógłbym trochę po flirtować:) a tak niestety będzie się
trzeba obejść smakiem. no ale można podyskutować tylko jakoś brak mi tematów
może mała pomoc
Pozdrawiam serdecznie

--
Piotr M:) "Zawsze idź za swoją legendą"
zaczerpnięte z Alchemika

Po wielokrotnych próbach łączności tytuł uległ zmianie....
ogloszenie
Wypadek
Sprzedam używany wózek inwalidzki o napędzie elektrycznym
Zaproszenie