Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))

1. Data: 2003-09-16 11:24:43

Temat: Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))
Od: "Boa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupiłem ostatnio zestaw garnków - taki z wyższej półki, grube ściany, dna,
szczelne przykrywki, itp.. Są wkładki z sitem, do frytek, do gotowania na
parze, itp.
Nie wiem jednak i nie znam się na gotowaniu w takich 'lepsiejszych' garnkach
jak te - w komplecie nie było żadnego poradnika, co do czego stosować.

Czy ktoś z Was zna jakieś adresy, gdzie mógłbym poczytać, w jaki sposób
gotuje się w takich garnkach? Bo ja np. nigdy w życiu nie gotowałem na parze
i szczerze mówiąc nie mam pojęcia, jak to się robi...to samo jeśli chodzi o
gotowanie bez tłuszczu - czy ktoś mógłby mi polecić jakieś strony, gdzie
byłoby kilka rad i wskazówek, jak się takie coś robi?

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrr.,
Boa.

1. Data: 2003-09-16 19:55:58

Temat: Re: Nowe garnki - jak się do nich zabrać? ;-)))
Od: "Vefour" <V...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szczelne przykrywki, itp.. Są wkładki z sitem, do frytek, do gotowania na
CIACH
> Z góry dzięki za pomoc.
> Pozdrr.,
> Boa.

A z czego te garnki?

V.

[NTG] wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaÄskich i wegetariaÄskich
(p) 3 wariacje na temat dyni
babka gotowana - do wkn glownie :)
(p) klasyczny omlet z zielonym groszkiem + z warzywami
co upiec??