Nowe legitymacje inwalidzkie-Help

1. Data: 2001-06-12 11:01:06

Temat: Nowe legitymacje inwalidzkie-Help
Od: "Tomek-Tw" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Kto poda podstawe prawna
1) dot. obowiazywania nowych legitymacji inwalidzkich do samochodu
2) oraz rozporzadzenie, w ktorym jest jasno powiedziane, ze przestaja
obowiazywac stare leg.

Straz miejska czepia sie, ale nie potrafi podac gdzie jest podany zakaz
obowiazywania starych leg.

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

2. Data: 2001-06-12 16:09:23

Temat: Re: Nowe legitymacje inwalidzkie-Help
Od: "Krzysztof Markiewicz" <k...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek-Tw" <t...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obowiazywac stare leg.
>
> Straz miejska czepia sie, ale nie potrafi podac gdzie jest podany

http://www.idn.org.pl/users/kmark/parkowanie/legitym
acje.htm

Krzysztof Markiewicz

3. Data: 2001-06-13 07:11:41

Od: Tomek Adamczyk <N...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek-Tw" <t...@b...pl>:

> [...]
>1) dot. obowiazywania nowych legitymacji inwalidzkich do samochodu
>2) oraz rozporzadzenie, w ktorym jest jasno powiedziane, ze przestaja

KODEKS DROGOWY czyli ustawa o rychu drogowym : (cytuje z
pamieci interpretację)
pojazd "inwalidzki" powinien byc oznakowany z tylu i przodu
naklejka z symbolem ON . Jesli nie posiada takowych wewnątrz za
szybą powinien zostać umieszczony dokument wydany przez Urząd
Wojewódzki, który z jednej strony ma znany symbol ON na wózku a z
drugiej strony dane personalne. To wszystko co trzeba mieć by
móc niestosować się do niektórych znaków (zakaz ruchu, zakaz
postoju, strefa ograniczonego postoju itp.) Poza tym chodzi tu o
niepełnosprawność rzeczywistą narządów ruchu. Dotyczy to także
kierowców przewożących ON (np.członek rodziny).

--
STOP PROHIBITION

Hellou

Oficcial Member Of WSZYSTKO CO FAJNE :-)

parking jest fajny

4. Data: 2001-06-13 11:13:04

Od: "Leszek M." <l...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obowiazywac stare leg.
>
> Straz miejska czepia sie, ale nie potrafi podac gdzie jest podany zakaz

NIE MA przepisu znoszącego ważność dotychczasowych legitymacji. Ja ciągle
nie mam nowej (złożyłem ostatnio papiery), legitymuję się starą - i nie
miałem problemów. Gdyby ktoś się przyczepił - to kazał bym się bujać ;-)

Leszek M.

5. Data: 2001-06-13 17:21:51

Od: "Tomek Adamczyk (HELLOU)" <N...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie mam nowej (złożyłem ostatnio papiery), legitymuję się starą - i nie
>miałem problemów. Gdyby ktoś się przyczepił - to kazał bym się bujać ;-)

ja kiedyś musiałem w Krakowie podsunąć pod nos Strażnikowi
Miejskiemu Kodeks drogowy, żeby zrozumiał że mam rację

--
STOP PROHIBITION !!!
Hellou
Oficcial Member Of WSZYSTKO CO FAJNE :-)
teraz jest fajnie

6. Data: 2001-06-14 00:18:56

Od: "Grzes" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja kiedyś musiałem w Krakowie podsunąć pod nos Strażnikowi
> Miejskiemu Kodeks drogowy, żeby zrozumiał że mam rację

witam

dzis odebralem w/w legitymacje
wydaje je starostwo, a nie urzad wojewodzki
wydzial komunikacji
oplata 5,5 zl
potrzebne orzeczenie lekarza (moze byc rodzinnego)
i wazne, aby na owym orzeczeniu bylo wspomniane, ze wada (inwalidztwo)
nosilo stale znamiona, gdyz jesli tego nie bedzie legitymacja bedzie wydana
czasowo
to tyle:))
a...wydaja legitymacje na miejscu, ale sa kolejki, jak to w wydziale
komunikacji:((

pozdrawiam

grzes

7. Data: 2001-06-14 08:07:30

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Adamczyk" <N...@p...com> napisał w wiadomości

> KODEKS DROGOWY czyli ustawa o rychu drogowym : (cytuje z
> pamieci interpretację)

Znajdź "rychu", zastąp "ruchu". To poprawi pamięć. :-)

--
Pozdrawiam.
Pearl

Mniej za internet??