Nowe opony do wózka, plus dętki plus pompka do roho - sprzedam

1. Data: 2006-06-16 17:52:03

Temat: Nowe opony do wózka, plus dętki plus pompka do roho - sprzedam
Od: "Mario" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I znów mam nowe opony do sprzedania, dostałem je w rozliczeniu :) oraz dętki

i tak:

opony 24x1 szare z gładkim bieżnikiem (najcześciej stosowane do wózków
aktywnych) cena 45 zł za komplet (mam 2 kpl)

dętki 24x1 - cena 25 zł za 2 sztuki (mam 6 szt)

no i oczywiście pompka do poduszki ROHO - 15 zł (do negocjacji)

W grę wchodzi odbiór osobisty na terenie wawy, jeśli poczta to dojda koszty,
choc opony to chyba nie bardzo sie nadaja do pakowania :)

Mario

502-153-678