Nowe przepisy o zasilku stalym - pomocy !!!!!!

1. Data: 2003-05-26 13:35:08

Temat: Nowe przepisy o zasilku stalym - pomocy !!!!!!
Od: "DetonatoR" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam bardzo wazne pytanie. Od czerwca tego roku wchodza nowe przepisy odnosnie
przyznawania zasilku stalego itp. Jakie to beda kryteria na osobe
niepelnosprawna po 18 roku zycia ??

Z gory wszystkim dziekuję

2. Data: 2003-05-27 18:06:51

Temat: Odp: Nowe przepisy o zasilku stalym - pomocy !!!!!!
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zasilek staly zostanie zastapiony swiadczeniem pielegnacyjnym
To jest projekt - ale zostal on w uchwalony
http://orka.sejm.gov.pl/Druki4ka.nsf/wgdruku/1555
Pozdr. Piotr

Użytkownik DetonatoR <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bat56c$1tb$...@i...gazeta.pl...