Nowe szminki Bourjois ?;-)

1. Data: 2004-06-12 21:55:47

Temat: Re: Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 12 Jun 2004 23:31:35 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

>Moze zrobmy i upublicznijmy gdzies na jakiejs stronie liste oszustow
>sprzedajacych ordynarne podroby? Z przyjemnoscia wrzuce sobie cos
>takiego na strone "O mnie" - im mniej osob zostanie okradzionych czy
>dostanie jakiejs dziwnej wysypki po uzyciu takiego smiecia, tym lepiej.

z obrzydliwie wielką przyjemnością, ale to sztuka dla sztuki. dziunie
kupujące tusze Lancome za 22 pln, pięciokrotne podkłady Diora za 50 zł
i 50 ml kremy Hydra Zen za 90 zł najczęściej interesują się tylko
napisem. kupiłyby cokolwiek z logo.

w każdym razie, takie mam odczucia po przejrzeniu paru dyskusji na
forach dyskusyjnych oraz po przeczytaniu komentarzy pochwalnych pod
adresem złodziei-podrabiaczy.

an//

1. Data: 2004-06-12 22:02:30

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> kupujące tusze Lancome za 22 pln, pięciokrotne podkłady Diora za 50 zł
> i 50 ml kremy Hydra Zen za 90 zł najczęściej interesują się tylko

Nie mowie o tym, zeby za wszelka cene chronic durne ksiótki lecace na
logo, tylko tych, ktorzy nie kupowali kosmetykow, nie znaja ofert firmy,
a nie zasluguja na nagly wysyp parchow czy wypadanie rzes.

> w każdym razie, takie mam odczucia po przejrzeniu paru dyskusji na
> forach dyskusyjnych oraz po przeczytaniu komentarzy pochwalnych pod
> adresem złodziei-podrabiaczy.

Stawiam na to, ze Chanele po 71 zl za 50 ml chwala ci, ktorzy w zyciu
prawdziwego Chanel nie wachali albo panienki, ktore dadza sobie reke
uciac, byle miec cokolwiek z logo jakiejs firmy na polce w lazience,
zeby sie przed cala wsia chwalic. Ale jesli moja lista uchroni choc
jedna niezorientowana, ufna, nie zaslugujaca na uczulenie itp osobe, to
imho warto, z ta mysla wlasnie koncze wpisywac nicki oszustow :-)

Zainteresowane wspolpraca dziewczeta prosze o podrzucanie mi nickow na
priv, pozniej podesle linka do strony, na ktorej liste umieszcze, i bede
namawiala do umieszczania go wszedzie, gdzie sie da :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-12 22:49:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 00:02:30 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

>Nie mowie o tym, zeby za wszelka cene chronic durne ksiótki lecace na
>logo, tylko tych, ktorzy nie kupowali kosmetykow, nie znaja ofert firmy,
>a nie zasluguja na nagly wysyp parchow czy wypadanie rzes.

aaaa, to jak tak, to ja poproszę. dwa razy, z zasmażką.

> [...]
>prawdziwego Chanel nie wachali albo panienki, ktore dadza sobie reke
>uciac, byle miec cokolwiek z logo jakiejs firmy na polce w lazience,

takoż.

>Ale jesli moja lista uchroni choc
>jedna niezorientowana, ufna, nie zaslugujaca na uczulenie itp osobe, to
>imho warto, z ta mysla wlasnie koncze wpisywac nicki oszustow :-)

[w tle przygrywa wzniosła muzyczka]

;)

>Zainteresowane wspolpraca dziewczeta prosze o podrzucanie mi nickow na
>priv, pozniej podesle linka do strony, na ktorej liste umieszcze, i bede
>namawiala do umieszczania go wszedzie, gdzie sie da :-)

ja mogę w sigu tu i na forum, w opisie forum i na stronie allegrowej.
i zaraz poszukam szczególnie udanych podrabiaczy.

aha - kto się zajmie perfumami? ja się na tym nie znam szczególnie,
kupuję tylko dziwne zapachy, których się nie podrabia, więc nie
pomogę.

drugie aha - czy nie warto byłoby za jednym zamachem spisać też
sprzedawców podrabianych ubrań i akcesoriów? te Vuittony za 300 pln to
aż mnie trzęsą.

an//

1. Data: 2004-06-12 22:53:21

Temat: Lista Allegrowych oszustow [bylo : Nowe szminki Bourjois ?;-)
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
[ciach]

> [w tle przygrywa wzniosła muzyczka]
>
> ;)

> ja mogę w sigu tu i na forum, w opisie forum i na stronie allegrowej.
> i zaraz poszukam szczególnie udanych podrabiaczy.

Moja liste masz juz wyslana, poki co z makijazu i manicurow, pielegnacja
dotrze za kwadrans, uczciwe przejrzenie kilkudziesieciu stron z
kosmetykami, z zerkaniem na strony firmowe i komentarze wlacznie,
troszki zajmuje ;-)

> aha - kto się zajmie perfumami? ja się na tym nie znam szczególnie,
> kupuję tylko dziwne zapachy, których się nie podrabia, więc nie
> pomogę.

Tu sie wrzuci poki co oczywistych, nikt mnie nie przekona do szanela za
71 zl ;-)

> drugie aha - czy nie warto byłoby za jednym zamachem spisać też
> sprzedawców podrabianych ubrań i akcesoriów? te Vuittony za 300 pln to
> aż mnie trzęsą.

Widzialam chuste Hermesa za 50 zl, malo sie rzesami na smierc nie
zatrzepalam.
Moze zrobmy w 2-3 dni, ale za to kompletna - makijaz, pielegnacje,
perfumy i ciuchy ?

T.

1. Data: 2004-06-12 23:24:54

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 13 Jun 2004 00:53:21 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in :

> [...]
>dotrze za kwadrans, uczciwe przejrzenie kilkudziesieciu stron z
>kosmetykami, z zerkaniem na strony firmowe i komentarze wlacznie,

odpowiedziałam - 100% trafień.

>Tu sie wrzuci poki co oczywistych, nikt mnie nie przekona do szanela za
>71 zl ;-)

i do penów szystkiego, co się da:>

>Widzialam chuste Hermesa za 50 zl, malo sie rzesami na smierc nie
>zatrzepalam.

mojego kochanego hilfigera zaczęły świńskie ryje podrabiać. no i o
torebkach "nike" pchanych hurtowo po 45 pln/sztuka nie wspomnę.

>Moze zrobmy w 2-3 dni, ale za to kompletna - makijaz, pielegnacje,
>perfumy i ciuchy ?

czemużby nie.

an//

jaki krem/zel do opalania?