Proszę o radę - Zestawy do Twarzy

1. Data: 2004-06-12 11:35:43

Temat: Proszę o radę - Zestawy do Twarzy
Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)))
Mam pytanko i proszę o radę
Mam cere tłustą i mam z nią wielki problem, pojawiaja się wągry i krosty
ropne (szczególnie przed okresem) chciałabym kupić sobie zestaw do
pielęgnacji twarzy myślę o BioBalans Ziaja
http://www.ziaja.pl/pl/index.html?f=53 lub o zestawie Lirene Dermoprogram
Dr Irena Eris http://www.sklep.eris.pl/seria.php?id=28 czy jest tu ktoś
kto zna te kosmetyki a moze mógłby polecić mi dobre kosmetyki i niedrogie
(zestawy) ?
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-06-12 12:03:55

Temat: Re: Proszę o radę - Zestawy do Twarzy
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam cere tłustą , pojawiaja się wągry i krosty
> ropne
> BioBalans Ziaja
> lub Lirene Dermoprogram

kosmetyki, które wymieniasz są raczej do niezbyt problemowej cery tłustej, w
Ty piszesz o ropnych krostach- w tej sytuacji z ziaji lepsza byłaby seria
Tin Tin, a jeszcze lepsza seria Eris poniżej 20.

1. Data: 2004-06-12 12:16:00

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ty piszesz o ropnych krostach- w tej sytuacji z ziaji lepsza byłaby seria
> Tin Tin, a jeszcze lepsza seria Eris poniżej 20.

W tygodniu przyszłym odwiedzę kosmetyczkę myślę że mi doradzi co nieco, ale
chciałam po prostu wysłuchać Waszych rad żebym nie była zupełnie zielona :)
Mówisz Eris poniżej 20 ? ale ja mam 30 lat :) więc... ?
Zaraz zobaczę na stronce Ziaji Tin Tin poczytam :)
Dziękuje Tobie bardzo za odpowiedź.
Pozdrówka

1. Data: 2004-06-12 12:24:01

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz Eris poniżej 20 ? ale ja mam 30 lat :) więc... ?
więc: kosmetyków nie dobiera się do wieku lecz do stanu skóry.

1. Data: 2004-06-12 12:49:50

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> więc: kosmetyków nie dobiera się do wieku lecz do stanu skóry.
>
> Ok. a powiedz mi jakie masz zdanie...
Kupić sobie zestaw jeden z wybranych ( raczej ten co Ty polecałaś Tin Tin
albo Eris 20 ) i zaoszczędzic kasę na kosmetyczkę, czy faktycznie lepiej
będzie jak wybiorę sie do kosmetyczki i wtedy za jej radą kupić co poleci?
Jak myślisz?
Proszę o wypowiedzi również innych czytających :)
Pozdrawiam.

1. Data: 2004-06-12 13:06:35

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylvia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> będzie jak wybiorę sie do kosmetyczki i wtedy za jej radą kupić co poleci?

Koniecznie wybrać się do kosmetyczki - a i podpytać czy aby dermatolog by
się nie przydał.
I przede wszystkim nabyć glinkę zieloną np. Argileitz (albo inną, ale w
dużej tubie/pudełku) i codziennie nawet, zwłaszcza przed okresem ją nakładać
wieczorem.
Prosta rzecz a potrafi cuda zdziałać.

Sowa

1. Data: 2004-06-12 13:59:50

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosta rzecz a potrafi cuda zdziałać.
>
> Sowa
>
> Dzięki Sowa za radę co do glinki, poszukam w aptece.
U dermatologa byłam, przepisał mi antybiotyk w płynie do smarowania twarzy
Aknemycin - Preparat erytromycyny działający swoiście przeciw trądzikowi i
zalecił mycie twarzy mydłem siarkowym ( co robię do tej pory czyli już ze 2
lata) i powiem Tobie że nie ma żadnych zmian na lepsze.:(

1. Data: 2004-06-12 14:43:16

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
2
> lata) i powiem Tobie że nie ma żadnych zmian na lepsze.:(

Wiesz co - to może ja Ci napisze jak mnie przeszło.
Przy czym nie mam pewności do niczego na 100%.
Męczyłam się podobnie do 30 roku życia - i nic mi nie pomagało, ani lekarze,
ani kosmetyczki, potem to już mi się nawet walczyć nie chciało za bardzo.
A potem przeszłam na wegetarianizm ( do czego nie namawiam, nie chce żeby to
wyglądało jak indoktrynacja potrzebującej :-) ) i zaczęłam się więcej
interesować co i dla czego jem. Taki skutek uboczny działalności różnych
milusińskich wmawiających mi że zaraz się od tego pochoruje i umrę. Jak
widać żyję i mam się dobrze.

Ogranicz do minimum zjadane słodycze i cukier w innych formach jak i nadmiar
węglowodanów w postaci białego pieczywa, makaronu, ryży. Razowe, ciemne
wyroby SA zdrowsze. Cukier jest ostatnio głównym podejrzanym za plagę
trądziku w krajach wysokorozwiniętych
Zaraz obok niego plasuje się nadmiar zjadanego białka w pożywieniu -
_nadmiar_, a nie białko w ogóle.
Poobserwuj, czy aby nie masz zwyczaju opychać się nabiałem - ja widzę, że
moje problemy skórne były mocno związane z nabiałem - ograniczyłam do
naprawdę niewielkich ilości, ale jak pojadę do mamy i nawpycham się sera
żółtego z jajami na przemian, to wracam z "pamiątkami" na twarzy. Mięso to
tez białko - więc tez bez przesady, owszem, ale nie na każdy posiłek.
Ogranicz żywność wysokoprzetworzoną, nafaszerowaną konserwantami,
barwnikami, dosmaczaczami itp.

Zastanów się, czy nie podrażniają Ci skóry kosmetyki, których używasz - ja
mam na czarnej liście kilka firm, których kosmetyki wręcz gwarantują mi
problemy skórne, nawet jeśli sa przeznaczone do pielęgnacji cery
tradzikowej. Na amen załatwiają mnie kremy mocno perfumowane. Może Ty tez
masz takich pseudo przyjaciół wśród kosmetyków.
Ja przez jakiś czas jechałam na kremie Nivea i szarym mydle, jak się
załatwiłam na cacy serią Garniera "czysta skóra"

Idź do ginekologa i poproś o zbadanie poziomu hormonów - czasami problemy z
cerą, to wynik zaburzenia równowagi hormonalnej i zaradzi temu dobrze
dobrana tabletka.

I oczyszczaj skórę - idź do kosmetyczki koniecznie, i kup sobie tę glinkę -
działa rewelacyjnie.
Nie wiem czy jest dostępna w Aptekach, na pewno jest tutaj:

http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=24848
&session=b65ba779c6bc9b8b
i chyba widziałam w sklepach zielarskich.

No i węż pod uwagę, że jednak to co napisałam, może Cie nie dotyczyć, a
powody Twoich kłopotów moga być jeszcze inne, ale co zawadzi zastanowić
się - w sumie nic do stracenia nie ma, a jest dużo do zyskania.

Życzę powodzenia, bo naprawde wiem jak to cholerstwo może życie uprzykrzyć.

Sowa

1. Data: 2004-06-12 15:49:29

Od: "Sylvia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Sowa. :))
Zalogowałam sie i zamówiłam tubę glinki (dużą) , przemyślę to co napisałaś
choć jest w tym sporo racji, trzeba uważać co się je :))) ja osobiście za
słodyczami nie przepadam, nie słodzę kawy czy herbaty, rzuciłam fajki itd.
itp.
Ale powiem Tobie że szlag mnie trafia juz z tą moja cerą zawsze coś mam.
Dziękuję Tobie raz jeszcze ;))
W tygodniu pójdę do kosmetyczki i sie wezmę ostro za to co mnie "boli".
Jak coś mi pomoze to napiszę tu, albo napiszę co mi zaleciła - moze to
będzie jakaś tam pomoc dla innych czytelniczek.
Pozdrawiam. Sylwia.

pomocy!
Zmiana rodzaju skory
Jaki balsam???Bo zwariuje