Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii

1. Data: 2005-01-12 13:37:13

Temat: Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Widzę, że Ministerstwo Zdrowia chce znowelizować ustawę
o przeciwdziałaniu narkomanii. Jednym z najważniejszych
punktów jest dekryminalizacja posiadania na własny użytek
(art 62.).

"1. Kto, wbrew przepisom ustawy, posiada środki odurzające
lub substancje psychotropowe, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

"2. Jeżeli przedmiotem czynu, o którym mowa w ust. 1, jest znaczna ilość
środków odurzających lub substancji psychotropowych, sprawca podlega grzywnie
i karze pozbawienia wolności do lat 5."

"3. Nie podlega karze sprawca występku określonego w ust. 1, który posiada
na własny użytek środki odurzające lub substancje psychotropowe w ilości
nieznacznej."

Pełna treść ustawy dostępna jest pod adresem http://wporzo.pl/3264

Co sądzicie? ja osobiście jestem za, tylko jasno trzeba określić ilości...
A dlaczego jestem za? szkoda mi młodych ludzi uczacych się życia w więzieniu...

A jakie wy macie zdanie?

K.

2. Data: 2005-01-16 22:01:19

Od: "SKUNior" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie wy macie zdanie?
>
> K.

Uwazam to za dobre ze bedzie mozna posiadac na wlasny uzytek:)

3. Data: 2005-01-28 15:54:55

Od: Baudinho Junior da Silva <b...@g...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

SKUNior wrote:

> Uwazam to za dobre ze bedzie mozna posiadac na wlasny uzytek:)
Coś więcej:
http://hyperreal.info/ustawa/

--
Baudinho Junior da Silva _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\
Advanced cycling enthusiast _\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\

4. Data: 2005-02-02 07:52:32

Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie? ja osobiście jestem za, tylko jasno trzeba określić ilości...
> A dlaczego jestem za? szkoda mi młodych ludzi uczacych się życia w
> więzieniu...
A ja uważam, że zalegalizowanie(pełne) i wprowadzenie akcyzy załatałoby
chociaż kawałek dziury budżetowej w naszym kraju, ale politycy są z mafii,
a mafia się nie zgodzi, bo straci zyski, i błędne koło się zamyka.

--
_____________________________
Kąpilator w oku, parser w lewym boku

5. Data: 2005-02-02 16:56:11

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 08:52:32 +0100, uzdrowiciel wrote:
> A ja uważam, że zalegalizowanie(pełne) i wprowadzenie akcyzy załatałoby
> chociaż kawałek dziury budżetowej w naszym kraju, ale politycy są z mafii,
> a mafia się nie zgodzi, bo straci zyski, i błędne koło się zamyka.

Polska nie jest gotowa na taki krok.
Nie ta mentalność. Ja mimo, że nie popieram zamykania w więzieniu za posiadanie
to nie zgodziłbym sie na pełną legalizację.

K.

6. Data: 2005-02-08 09:36:48

Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski napisał :

> Polska nie jest gotowa na taki krok.
> Nie ta mentalność. Ja mimo, że nie popieram zamykania w więzieniu za
> posiadanie to nie zgodziłbym sie na pełną legalizację.
Nie zgodzę się z tobą, mętalność naszych babć odchodzi wraz z nimi, niestety
nie są reformowalne. Natomiast już matki młodszego pokolenia są w
zupełności reformowalne i potrafią zrozumieć, że dostępność narkotyków i
tak się nie zmieni to państwo może na tym zarobić. A są może jakieś sondaże
na ten temat?
--
_____________________________
Częste mycie skraca życie. Skóra się ściera i człowiek umiera.

7. Data: 2005-02-09 09:00:03

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 08 Feb 2005 10:36:48 +0100, uzdrowiciel wrote:

> [...]
> tak się nie zmieni to państwo może na tym zarobić. A są może jakieś sondaże

Pewnie masz rację, tyle, że w telewizji, która rządzi opinią publiczną (ech)
nie widac tych młodych matek, a stare babcie i im podobne.

K.

8. Data: 2005-02-09 13:21:43

Od: uzdrowiciel <n...@p...swego.maila> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski napisał :

> Pewnie masz rację, tyle, że w telewizji, która rządzi opinią publiczną
> (ech) nie widac tych młodych matek, a stare babcie i im podobne.
>
> K.
mówię o matkach w wieku <=55.
A pozatym, można by też ograniczyć dostępność dla młodocianych(nie twierdzę,
że to jest w 100% zdrowe) z tymże patrząc na liczne donosy o sprzedarzy
alkoholu to może trzebaby też postawić psa przy każdym sklepie, ale
powinniśmy(jako państwo) to zrobić dla naszych młodocianych, bo jak będą
mieli utrudniony dostęp do używek, to później i z większym rozsądkiem po
nie sięgną. Pozatym zwiększymy poziom wykształcenia.
Ludzie są świadomi tego, że telewizja nażuca im pewne sposoby myślenia (może
nie wszyscy) i przyjmują jej zdanie tylko w kwestiach o których nie mają
pojęcia. Także trzeba tych ludzi uświadomić. Tylko jak to zrobić bez
telewizji (ech). Wiem telewizja jest w mafii!!!
--
Kąpilator w oku, parser w lewym boku

Konferencja dla osóbuzależnionych od nałogów
Strony www
(none)
uzaleznienie od komputera
seksoholizm