Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)

1. Data: 2005-01-20 18:46:49

Temat: Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)
Od: waldek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegladam ta grupe od czasu do czasu -- bardzo malo nowych postow nie
mowiac juz o dyskusjach sie tu odbywa...
czyzby w PL wszyscy byli tak twardzi, ze nie popadaja w zadne
uzaleznienia?
czy moze uzal... to w PL temat tabu i sie o tym nie mowi nawet tak
anonimowo jak tu przez net?

kto mnie pls oswieci? :o)
dzieki
pozdro
wald

Why don't you get in the car? :o)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
open your mind : http://www.masskilling.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2. Data: 2005-01-20 21:29:12

Temat: Re: Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)
Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "waldek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> uzaleznienia?
> czy moze uzal... to w PL temat tabu i sie o tym nie mowi nawet tak

Moderator skutecznie spowalnia i dyskutowac sie odechciewa

> dzieki
> pozdro
> wald

Marek

3. Data: 2005-01-20 21:29:48

Od: "jakuboff" <j...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:
> Przegladam ta grupe od czasu do czasu -- bardzo malo nowych postow nie
> mowiac juz o dyskusjach sie tu odbywa...
> czyzby w PL wszyscy byli tak twardzi, ze nie popadaja w zadne
> uzaleznienia?

To chyba to.
;)

--
jakuboff[at]megapolis.pl

4. Data: 2005-01-21 10:15:26

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 20 Jan 2005 22:29:12 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@r...please> i powiedziała:

> Moderator skutecznie spowalnia i dyskutowac sie odechciewa

Skutecznie to znaczy jak?

Zuzanka (z pustego to i Salomon)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

5. Data: 2005-01-21 12:33:18

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrncv1lhu.2s8.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Thu, 20 Jan 2005 22:29:12 +0100, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <u...@r...please> i powiedziała:

> Skutecznie to znaczy jak?

To znaczy piszę i nie widzę swojej wiadomości. Może by tak moderować po a
nie przed umieszczeniem wiadomości na grupie? Czarną listę zawsze można
założyć i podpadnięci niech czekają na aprobatę Zuzanki. No chyba że jestem
podpadnięty - to w takim razie proszę o napomnienie mnie.

> Zuzanka (z pustego to i Salomon)

No to odetkaj korek - i samo ci naleci. Będzie co moderować.

Marek

6. Data: 2005-01-21 13:23:24

Od: waldek <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To znaczy pisz? i nie widz? swojej wiadomo?ci. Mo?e by tak moderowa? po a
>nie przed umieszczeniem wiadomo?ci na grupie? Czarn? list? zawsze mo?na
>za?o?y? i podpadni?ci niech czekaj? na aprobat? Zuzanki. No chyba ?e jestem
>podpadni?ty - to w takim razie prosz? o napomnienie mnie.
>========
hmm w ktorym miejscu ta grupa jest moderowana?
jak wysylam posta.. odswiezam grupe i od razu moj post widze
sciegniety
czy to tylko dlatego ze jakos swoj posty czlek zawsze widzi bez
wzgledu an grupe i moder... ,, a inni nie?
czy to po prostu brak moderacji?

dzieki
pozdro
wald

Why don't you get in the car? :o)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

7. Data: 2005-01-21 14:30:14

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 21 Jan 2005 13:33:18 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <u...@r...please> i powiedziała:

> To znaczy piszę i nie widzę swojej wiadomości.

Tak działa grupa moderowana.

> Może by tak moderować po a
> nie przed umieszczeniem wiadomości na grupie?

Tak nie działa grupa moderowana.

> Czarną listę zawsze można
> założyć i podpadnięci niech czekają na aprobatę Zuzanki. No chyba że jestem
> podpadnięty - to w takim razie proszę o napomnienie mnie.

Nie ma czegoś takiego, jak czarna lista, czy aprobata Zuzanki. Jest opis
grupy, a moderatorzy (Zuzanka i Leslie) oceniają zgodność wysłanego
postingu z opisem.

> No to odetkaj korek - i samo ci naleci. Będzie co moderować.

Grupa jest moderowana - był to warunek jej powstania (zachęcam do
poszukania w archiwum). Jeżeli uważasz, że nie powinna być moderowana -
możesz wystąpić o zmianę statusu na pl.news.nowe-grupy. Acz nie
przewiduję, żeby to miało szanse powodzenia.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

8. Data: 2005-01-21 14:35:54

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sciegniety
> czy to tylko dlatego ze jakos swoj posty czlek zawsze widzi bez
> wzgledu an grupe i moder... ,, a inni nie?

Z tego wnioskuje, ze jestem podpadnety. W koncu sie wydalo.

> dzieki
> pozdro
> wald

dzieki równiez

Marek

9. Data: 2005-01-21 15:18:48

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

zuzanka napisała

> Tak działa grupa moderowana.

Faktycznie. Praktycznie nie da się zablokować spamera inaczej...

No to może biała lista?
Nie - ktoś by się podemnie podszył :-)
i narobił mi wstydu, gdyby nie mógł spamować we własnym imieniu.

> Zuzanka

Marek

10. Data: 2005-01-26 21:53:52

Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

waldek <w...@p...onet.pl> wrote:

> hmm w ktorym miejscu ta grupa jest moderowana?

Na niektórych serwerach. Błąd w konfiguracji pozostałych.

Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * gophi at sm.pl
Nie muszę być jajkiem na patelni, by móc opisać jajecznicę (C) Beiru

Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
Konferencja dla osóbuzależnionych od nałogów
Strony www
(none)
uzaleznienie od komputera