a czy PAPIEROSY I ...ASPARTAM to nie uzależniają ?

1. Data: 2005-01-23 14:49:19

Temat: a czy PAPIEROSY I ...ASPARTAM to nie uzależniają ?
Od: "East" <t...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Na początek coś dla "ciężkich narkomanów" - IBOGAINA , lek ,czy ściema
? poczytajcie i dajcie odpowiedz proszę :
http://www.zigzag.pl/jmte/Ibogaina.htm#Howard%20Lots
of%20Story

PO DRUGIE , odnoście "lekkich " używek jak Marihuana ...
zastanawiające jest ,że Państwo nie chce tego zalegalizować, a przecież
jest to używka dużo mniej szkodliwa ( chyba ) niż PAPIEROSY . Na
każdym pudełku fajek jest ostrzeżenie,że to zabija ,a mimo tego ludzie
kupują - także lekarze , politycy , Policjanci , Sędziowie etc. Dlaczego
- bo są uzależnieni. Dodatkowo Państwo na tym nieźle zarabia ( podatki
,akcyza itp. ) Ile jeszcze musi ludzi umrzeć od fajek ,żeby zakazać tego
gówna ?
Ludzie rozpropagowali palenie w latach 60tych i 70tych , kiedy
koncerny od takich marek jak Marlboro sławiły przyjemność zaciągania
się dymem, a wszędzie pełno było reklam TEGO. Teraz , pomimo zakazów
reklam fajek ludzie dalej palą , a dzieci uczą się od starszych. Może
kolejne -mądrzejsze pokolenia oprzytomnieją ,ale dopóki będzie to
dochodowy i LEGALNY interes -dopóty niewiele się zmieni. A są
uzależnienia jeszcze gorzej rokujące na przyszłość. CZY KTOŚ słyszał
o uzależnieniu od Coca-Coli ? Jak zdrowe jest to uzależnienie -
poczytajcie :
http://www.zigzag.pl/jmte/nutra_sweet.htm
Nie wierzyłem ,ale po lekturze do samego jej końca - nabrałem podejrzeń.
ZRESZTĄ co jest zdrowe w dzisiejszych czasach ? Ślązacy wdychają tak
zanieczyszczone powietrze ,że samo oddychanie jest szkodliwe. Niestety od
nałogu zachłyśnięcia się powietrzem nie ma antidotum :-)

Wszyscy wiedzą, że coś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden,
który nie wie, że się nie da, i on właśnie to coś robi. Albert Einstein.

2. Data: 2005-01-23 19:53:18

Temat: Re: a czy PAPIEROSY I ...ASPARTAM to nie uzależniają ?
Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

East wrote:
> PO DRUGIE , odnoście "lekkich " używek jak Marihuana ...
> zastanawiające jest ,że Państwo nie chce tego zalegalizować, a
> przecież jest to używka dużo mniej szkodliwa ( chyba ) niż

itd itp.

Rozmiem, miałem kilka takich rozmów z palaczmi trawki. Mówili mi jeszcze o
lukach w pamięci. A ich problemy w szkole, wagary, dziwne zachowanie za
które wylądowali na dywaniku dyrektora są mi znane. Usłyszałem, że nie
potrafią się powstrzymać. Wierzę im.

Rozumiem, że ktoś musi się odurzać, bo nie potrafi znieść rzeczywistości.
Może ma trudno, może inny na jego miejscu...

Ale niech to będzie zakazane. Bo to niszczy. Wyganianie diabła belzebubem
niszczy.

Młodzi potrzebują miłości, akceptacji, wiary w nich, poparcia, zachęty,
szacunku, miejsca w życiu. Nie dziwię się, że się odurzają. Ale to nie jest
rozwiąznaie problemu.

Ty zapalisz dla przyjeności. A chłopak z problemami znajdzie w ten sposób
ukojenie bólu. Fałszywe ukojenie, bez zaspokojenia potrzeby.

Niech to będzie nielegalne. Nie, żeby zaraz karać więzieniem za posiadanie
małej działki dla siebie i kumpla. Ale jakieś konkretne nieprzyjemności
powiny być - żeby się młodzi zastanowili, zanim wezmą.

Marek

3. Data: 2005-01-23 20:52:01

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 20:53:18 +0100, Marek Dlugosz <u...@r...please>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> [...]
> Może ma trudno, może inny na jego miejscu...
>
> Ale niech to będzie zakazane. Bo to niszczy. Wyganianie diabła belzebubem
[...]
> [...]
> małej działki dla siebie i kumpla. Ale jakieś konkretne nieprzyjemności
> powiny być - żeby się młodzi zastanowili, zanim wezmą.

Ale konsekwentne stosowanie tej zasady powinno oznaczać delegalizację
alkoholu. Przecież to nawet gorsze świństwo od marihuany. I stosują
się do niego dokładnie takie same argumenty.

A efekty delegalizacji alkoholu możemy zobaczyć na przykładzie
prohibicji, n'est-ce pas?

> Marek
Leslie
--
Sol-Earthsa Leszek Leslie Karlik dam Posen; leslie @ ideefixe . pl
Drone, Offensive; Special Circumstances, Contact Section.

4. Data: 2005-01-23 22:17:03

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Karlik disseminated foul capitalist propaganda:

> Ale konsekwentne stosowanie tej zasady powinno oznaczać delegalizację
> alkoholu. Przecież to nawet gorsze świństwo od marihuany.

Przesiadka na lepsze świństwo byłaby z pożytkiem czy ze szkodą dla
społeczeństwa? Na gorsze świństwo mniej się skusi, niż na lepsze. W sumie
lepiej.

> I stosują
> się do niego dokładnie takie same argumenty.

argumenty - owszem

> A efekty delegalizacji alkoholu możemy zobaczyć na przykładzie
> prohibicji

Alkohol jest częscią kultury. Artykułem spożywczym. Zakaz picia alkoholu był
błędem. Ale ograniczenia w tym względzie są wskazane.

Chcesz marihuane dołaczyć do listy artykuło spożywczych? Legalizacja oznacza
przyzwolenie. A przyzwolenie zwiększa ilość życiowych rozbitków.

> Leslie

Marek

5. Data: 2005-01-24 12:53:14

Od: "+piotr kaziuk+" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dlugosz" <u...@r...please> napisał w wiadomości
> Chcesz marihuane dołaczyć do listy artykuło spożywczych? Legalizacja
oznacza
> przyzwolenie. A przyzwolenie zwiększa ilość życiowych rozbitków.
Bez przesady to nie heroina, speed czy kokaina.

pozdrawiam

+pk+

ps. osobiscie uwazam, ze jak ktos ma wpasc to i tak wpadnie ;) (nie
traktujcie
tego tak calkiem doslownie) - ale cos w tym jest

6. Data: 2005-01-30 20:45:10

Od: emes <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 23:17:03 +0100, Marek Dlugosz wrote:

> Chcesz marihuane dołaczyć do listy artykuło spożywczych? Legalizacja oznacza
> przyzwolenie. A przyzwolenie zwiększa ilość życiowych rozbitków.

przejrzyj na oczy - kto chce, już pali.

a życiowych rozbitków może poszukaj wśród ludzi, którzy za posiadanie
0,002g marihuany mają wyroki lub przeciągające się sprawy w sądzie?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

7. Data: 2005-02-01 21:39:51

Od: emes <c...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jan 2005 20:53:18 +0100, Marek Dlugosz wrote:

> Niech to będzie nielegalne. Nie, żeby zaraz karać więzieniem za posiadanie
> małej działki dla siebie i kumpla. Ale jakieś konkretne nieprzyjemności
> powiny być - żeby się młodzi zastanowili, zanim wezmą.

a jeśli ktoś się już zastanowił i stwierdził, że chce palić?
dlaczego ma z tego powodu mieć jakiekolwiek dodatkowe,
nie wynikające z samego palenia, nieprzyjemności?

--
emes (na) hyperreal.info -|- jabber: e...@j...org

Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)
Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
Konferencja dla osóbuzależnionych od nałogów
Strony www
(none)