Wielka Księga AA po polsku.

1. Data: 2005-01-31 22:15:17

Temat: Wielka Księga AA po polsku.
Od: MojoJojo <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy to można gdzies pobrać z internetu?

2. Data: 2005-02-04 10:48:58

Temat: Re: Wielka Księga AA po polsku.
Od: "skryba" <k...@s...web.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to można gdzies pobrać z internetu?

pewnie można - szukaj w google lub pytaj pod
http://www.aagalicja.cracow.pl/czyaa/czyAA.htm

3. Data: 2005-02-04 18:05:14

Od: "MojoJojo" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie można - szukaj w google lub pytaj pod
> http://www.aagalicja.cracow.pl/czyaa/czyAA.htm

Ok grupo moderowana i bardzo liczna jak na taki pijany kraj jak Polska.
Po pierwsze czemu ta grupa wogóle jest moderowana ?
To bez sensu walka z uzależnieniami wymaga pełnej szczerości i dopuszczania
wszelkich wypowiedzi.
Ok umiem przeszukiwać net bardzo dobrze, tak się składa że jestem na
emigracji i tu trafiłem do AA.
Prowdopodobnie bardzo dobrze bo jak gadam z ludzmi na różnych czatach i
grupie 1 temu w Polsce poswięconej to widze że to zarty są.
Mam wielka księge w oryginale i to nie problem bo mówie płynnie po
angielsku, mimo to chętnie poczytał bym po polsku.
Na stronie ogólnoświatowej AA jest do ściągnięcia cała literatura w jezyku
angielskim, tu na mitingach jest rozdawana za darmo każdemu kto przychodzi.
Czy w poskim necie nie ma tak podstawowej pozycji, ja nie potrafie jej
znależc to raczej znaczy że jej nie ma.

Pozdro

4. Data: 2005-02-05 10:33:43

Od: "skryba" <k...@s...web.pl> szukaj wiadomości tego autora

To co Ty właściwie chcesz !? Użalać się nad krajem ojczystym, nad brakiem
polskich literek w oryginale Wielkiej Księgi AA, czy co innego. Przykro mi,
że nie pomogłem - ale skoroś taki dobry w wyszukiwarkach to "se dasz sam
radę". Tylko czy o to tak naprawdę Ci chodzi ?

z poważaniem Skryba

5. Data: 2005-02-05 16:15:27

Od: "PawAnt" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
O ile mi wiadomo nie ma siecie elektroniczenej wersji WK po polsku, ale
możesz nabyć książkę albo na płytach CD czytaną przez zawodowych aktorów,
m.in. Jana Gajosa.
http://www.fundacja.aa.org.pl/fundacja/
Polskie AA jest b. biedne, a sprzedaż literatury to podstawa funcjonowania
cetralnych służb - taka jes zapewne przyczna. Próbowałem odpwiedzieć na Twój
post 2 bm. ale mój post nie dotarł na listę
pozdrawiam
AP

Użytkownik "MojoJojo" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
przychodzi.
> Czy w poskim necie nie ma tak podstawowej pozycji, ja nie potrafie jej

a czy PAPIEROSY I ...ASPARTAM to nie uzależniają ?
Sie zastanawiam dlaczego tu tak cicho? :)
Nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii
Konferencja dla osóbuzależnionych od nałogów
Strony www