Re: Wielka Księga AA po polsku.

From: "PawAnt" <a...@n...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: Wielka Księga AA po polsku.
Date: Sat, 5 Feb 2005 17:15:27 +0100

Witaj
O ile mi wiadomo nie ma siecie elektroniczenej wersji WK po polsku, ale
możesz nabyć książkę albo na płytach CD czytaną przez zawodowych aktorów,
m.in. Jana Gajosa.
http://www.fundacja.aa.org.pl/fundacja/
Polskie AA jest b. biedne, a sprzedaż literatury to podstawa funcjonowania
cetralnych służb - taka jes zapewne przyczna. Próbowałem odpwiedzieć na Twój
post 2 bm. ale mój post nie dotarł na listę
pozdrawiam
AP