Nowotwory żywią glukozą

51. Data: 2000-11-13 11:48:48

Temat: Odp: Nowotwory żywią glukozą
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał

> Maju, a uważasz ze jest dobra? [fruktoza]

Wiesz, ja wychodzę z założenia, że wszystko jest dobre, gdy jest w umiarze.
Czego niestety nie da się powiedzieć o DO.
I to zarówno o samej diecie, jak i o sile jej propagowania na newsach.

> Wiesz ze jest 10 razy lepszym uszkadzaczem białkowych struktór twojego
> organizmu?

10 razy lepszym od czego?

Maja

52. Data: 2000-11-13 12:29:54

Temat: Re: Nowotwory żywią glukozą
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czego niestety nie da się powiedzieć o DO.
> I to zarówno o samej diecie, jak i o sile jej propagowania na newsach.

Maju proszę przeczytaj post "Re: Nowotwory żywi? glukoz? dlugie ale ważne
dla zrozumienia wielu spraw. "
Wtedy wszystko powinno ci się wyjaśnić.
Pozdrawiam
JAcek