Nowy

1. Data: 2001-09-23 08:45:09

Temat: Nowy
Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Nie jestem związany w żaden sposób z psychologią (tzn. znam ją wyłącznie z
autopsji i empirii) ale poznanie pewnych aspektów tej nauki na pewno mi nie
zaszkodzi (może się mylę ;)).

Całkiem możliwe, że ktoś już mnie zna z grup pl.sci.fizyka, pl.sci.chemia i
pl.sci.filozofia.

Czytanie lub odpisywanie na moje maile na własną odpowiedzialność! :)
Moje teksty mogą mieć zgubny wpływ na wszelkie istoty żywe (od bakterii
wzwyż ;)

Moje zdrowie psychiczne jest dość wątpliwe, jednak nie jestem tu by się
leczyć (naiwny jest ten, kto myśli, że mój przypadek jest uleczalny :)

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2001-09-23 10:22:42

Temat: Odp: Nowy
Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr "StarEd" Migdał <

> Czytanie lub odpisywanie na moje maile na własną odpowiedzialność! :)
> Moje teksty mogą mieć zgubny wpływ na wszelkie istoty żywe (od bakterii
> wzwyż ;)

Toś mnie uspokoił :-))
Bo rozumiem że na kwarce to nie działa.

> Moje zdrowie psychiczne jest dość wątpliwe, jednak nie jestem tu by się
> leczyć (naiwny jest ten, kto myśli, że mój przypadek jest uleczalny :)

Och daleko mi do aż takiej naiwności.
Eksperymenty, które tu wykonujemy na nieświadomych niczego
schizofrenikach, ogólnie można zamknąć w zwrocie: "Pranie i wysysanie mózgu"
Krew pijemy tylko na oficjalnych spotkaniach - oko w oko.
:-))
eTaTa

1. Data: 2001-09-23 10:43:51

Temat: Re: Nowy
Od: "daithi" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich!

No nareszcie jest dla mnie robotka! ;)))

> Całkiem możliwe, że ktoś już mnie zna z grup pl.sci.fizyka, pl.sci.chemia
> pl.sci.filozofia.

No nie za bardzo, ale Twój nick już gdzieś mi się obił o monitor...

> Czytanie lub odpisywanie na moje maile na własną odpowiedzialność! :)
> Moje teksty mogą mieć zgubny wpływ na wszelkie istoty żywe (od bakterii
> wzwyż ;)

Eee tam. Mnie to już nic nie zaszkodzi :)))

> Moje zdrowie psychiczne jest dość wątpliwe, jednak nie jestem tu by się
> leczyć (naiwny jest ten, kto myśli, że mój przypadek jest uleczalny :)

Hihi, to ja mam podobnie. Tylko, że jeszcze czasami wyrzucam tu swoje
problemy. Choroba moja jest nieuleczalna, ale czasami załagodzić można ;)

Witam, pozdrawiam i co tylko,
daithi-komitet-powitalny

--
"Za późno poznajemy, że jedyną rzeczą, której nie należy żałować, są nasze
błędy."

1. Data: 2001-09-23 18:32:32

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Toś mnie uspokoił :-))
> Bo rozumiem że na kwarce to nie działa.

{}To się wkopałeś. Zapomniałem powiedzieć, że jestem chorym (bynajmniej nie
fizycznie :) chemikiem (któremu dla dobra ludzkości powinno zakazać się
wszelkich doświadczeń :). Ale, że mi nie podpadłeś, sam możesz wybrać, na co
cię mam przerobić ;)))

> [...]
mózgu"
> Krew pijemy tylko na oficjalnych spotkaniach - oko w oko.

{}Ja osobiście najbardziej lubię płyn mózgowo-rdzeniowy pijany przez słomkę.

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2001-09-23 19:08:55

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie za bardzo, ale Twój nick już gdzieś mi się obił o monitor...

{}Z tego co wiem, uczestniczyłem w rozmowach na
pl.sci.filozofia+psychologia+cośtamjeszcze

> Eee tam. Mnie to już nic nie zaszkodzi :)))

{}Możesz być w błędzie ;)))

> Hihi, to ja mam podobnie. Tylko, że jeszcze czasami wyrzucam tu swoje
> problemy. Choroba moja jest nieuleczalna, ale czasami załagodzić można ;)

{}A moją można czasem wyostrzyć ;))

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2001-09-23 19:11:30

Od: "eTaTa - eChild" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr "StarEd" Migdał

Ale, że mi nie podpadłeś, sam możesz wybrać, na co
> cię mam przerobić ;)))

Jezu ryzykant ze mnie. Przerób mnie na czystą świadomość.
Resztę w kwasie rozpuść i do rzeki wlej.

> {}Ja osobiście najbardziej lubię płyn mózgowo-rdzeniowy pijany przez słomkę.

Czym chata bogata...
Słomki też mamy.
Z dziewic, czy z doświadczeń życzy sobie?
Z dziewic nie polecam, bo litewski smok wawelski pożera jak leci.
Doświadczenia na zamku opijane zostają. Nazwy zamku nie pomne, bom
jest na to zagłupi. Ale literką S w morsie się zaczynają.

Dalsza część prezentacji w dalszej części kontemplacji.
eTaTa

Dlaczego Stary Edek?

1. Data: 2001-09-23 19:29:30

Od: s...@p...onet.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Piotr "StarEd" Migdał" możemy przeczytać:

>{}Ja osobiście najbardziej lubię płyn mózgowo-rdzeniowy pijany przez słomkę.

Fajne masz poczucie humoru... doświadczyłeś kiedyś punkcji kręgosłupa?

SiNuS

i juz mamy nastepny dzien...
http://www.psphome.repub lika.pl
Ignorancja to choroba!
Jutro wybory tj, niedziela. Dzisiaj tez.
kultura masowa, elitarna pomocy!!!