Nowy Rok

871. Data: 2011-01-04 23:54:47

Temat: Re: Nowy Rok
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:12:08 +0100, medea napisał(a):

> No widzisz. A ja nie Ciebie miałam na myśli, ale nic to...
>
> Ewa

A ja myślałam, że mnie.

872. Data: 2011-01-04 23:55:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:14:20 +0100, medea napisał(a):

> No wiesz, ja nie mam papierów na to, że nie, więc śmiało możesz podejrzewać.
>
> Ewa

A masz orzeczenie, że podlegasz postępowaniu??? - Stalker twierdzi, że trza
mieć ;-P

873. Data: 2011-01-04 23:57:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:14:41 +0100, medea napisał(a):

> Co dlaczego?

Dlaczego mielibyśmy się chwalić? - "wyniki" dla jednych to przynajmniej
uwolnienie globka od sprawy, a dla innych (dla mnie) to wykazanie
zrozumienia.

874. Data: 2011-01-04 23:58:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rzecznik będzie bronił praw lekarza

Śląska Izba Lekarska zdecydowała o powołaniu rzecznika praw
lekarza. Obecnie władze Izby pracują nad regulaminem, który wyznaczy
mu zakres
obowiązków. Zastanawiają się też nad kandydatami. Nazwisko poznamy w
ciągu miesiąca.
Wzorem dla Śląskiej Izby będą rozwiązania, jakie zastosowano w
Małopolskiej Izbie Lekarskiej, gdzie rzecznik praw lekarza działa już
od maja zeszłego roku. Dr Katarzyna Turek-Fornalska, która pełni tę
funkcję, przyznaje, że była ona środowisku medycznemu bardzo
potrzebna. - Tygodniowo z prośbą o pomoc prawną zwraca się do mnie 2-3
lekarzy - mówi dr Turek-Fornalska. - Sprawy są różne. Nie dotyczą
jedynie agresji, jakiej lekarze doświadczają na co dzień w swojej
pracy, ale też doradztwa w sprawach sądowych i prokuratorskich.
Nie ulega jednak wątpliwości, że głównym powodem interwencji są
pobicia, pomówienia oraz wyzwiska, jakich ofiarami padają medycy.
Z danych Naczelnej Izby Lekarskiej wynika, że aż połowa lekarzy,
którzy wzięli udział w stosownej ankiecie,
padła ofiarą agresji ze strony pacjentów lub ich rodzin. 18 proc.
lekarzy było straszonych pobiciem, a aż 11 proc. pobitych i to często
przez pijanych napastników. Wśród powodów, które powodowały atak,
najczęściej wymieniano: odmowę wypisania L4, skierowania na badania
lub przyjęcia do szpitala.
Co trzeci lekarz był też oskarżany o korupcję lub brak wiedzy oraz
nieumiejętne leczenie.
Naczelna Izba Lekarska proponowała, by lekarzom nadać status
funkcjonariuszy publicznych, gdyż wtedy napaść na nich zagrożona
byłaby karą więzienia.

MAx (gość) 2010-03-18 19:12
Nie może być tak,że bele\\\"prostak\\\" wyciera sobie\\\"gębe\\\"
lekarzem, który JEST CZŁOWIEKIEM WYKSZTAŁCONYM,Jeżeli tak robi ,to
musi mieć świadomość że może ponieść za o konsekwencje prawne.

http://slask.naszemiasto.pl/artykul/350390,rzecznik-
bedzie-bronil-praw-lekarza,id,t.html

875. Data: 2011-01-05 00:06:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-04 20:14, glob pisze:

> A wiesz Aicha, że jeśli mnie zamkną to znowu będe pracował na
> kuchni...a wiesz, że jak twój były by wjechał, to może go brzuszek
> nagle boleć...jedno słowo a da się załatwić:)

:D Dzięki :) Jednak oni wiedzą, co robić, żeby do tego nie dopuścić.
Przynajmniej tak im się wydaje do tej pory. Ale ja jeszcze nie
powiedziałam ostatniego słowa.

--
Pozdrawiam - Aicha

876. Data: 2011-01-05 00:08:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 11:53:50 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> automatyzm stadny, występuje wyparcie siebie, tym samym to co wyparte
> nabiera zabarwienia toksycznego, tak puchnie jak balonik i wie
> wszystko za wszystkich, niedostrzegając jak się zachowuje. Przyznanie
> się do siebie, jak to robi Ikselcia, jest tak naturalne dla normalnych
> ludzi, że nie musi wypierać , widzi innych ludzi, może korygować swoje
> zachowanie, nie narzuca innym swojego poglądu tylko go prezentuje ,
> nie wyskoczy nagle z skrytych ambicji kosztem straty pracy przez
> koleżankę. Dostrzegasz nadymanie, ale ono jest efektem tego, że ludzie

Globuś, dodajmy do tego ciekawą rzecz: na moje "samouwielbienie" reagują
ostro jedynie ludzie, których jedyną intencją jest mi zaprzeczyć i to tak
dosadnie, żebym i JA zmieniła własne o sobie przekonanie na ich (obcą mi)
wersję.

Ciekawa jestem, DLACZEGO im tak na tym szczególnym transferze zależy, skoro
mają WŁASNY pogląd na MNIE i w sumie to właśnie on powinien byc dla nich
ważniejszy od mojego i jedyny wiążący w ich rzeczywistości, dając tym samym
absolutny spokój i pozwalając ze stoicyzmem znieść moje błędne (wg nich)
mniemanie o sobie 3-)

Odpowiedź na to pytanie oczywiście też już sobie wypracowałam :-)

877. Data: 2011-01-05 00:08:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 21:02:53 +0100, medea napisał(a):

> Serio? Bez mierzenia nie da rady używać?
>
> Ewa

"Mierz siły na zamiary" czy odwrotnie?
;-PPP

878. Data: 2011-01-05 00:09:32

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 00:54, Ikselka pisze:

> A ja myślałam, że mnie.

To nie jest relacja symetryczna. Wysyłając siebie w cały świat nie
możesz oczekiwać, że cały świat będzie się skupiał na Tobie :)

--
Pozdrawiam - Aicha

879. Data: 2011-01-05 00:10:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2011 12:46:32 -0800 (PST), glob napisał(a):

> No jak to, nie byłeś w więzieniu i już wiesz tyle o cwelowaniu.

A wiesz, też siem chciauam spytowywać...

880. Data: 2011-01-05 00:11:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Jan 2011 21:48:31 +0100, medea napisał(a):

> I jeszcze jedno - właśnie obserwuję sobie jedną koleżankę, która
> prezentuje wręcz modelowo "samouwielbienie". Od niedawna robi tego typu
> karierę, o której piszesz.

Tzn źle kończy?

WSZYSTKIM
Do siego!
MALE CZARNIAWE...
"Wolność wyznania" w Polsce w XXI w.
O asertwnosvci, kiedy linie sa zaklocane