Nowy choć nie do końca

1. Data: 2005-10-18 16:53:10

Temat: Nowy choć nie do końca
Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam- całą Grupę.Mam na imię Wojtek od kilku lat jestem czytelnikiem
grupy.Od 4 lat posiadam ogrod działkowy na Śląsku- 500 m2.Chciałem sie
pochwalić podobno trawa która w Polsce nie kwitnie czyli Miskant Zebrinus
zaczyna kwitnąć na moim ogrodzie,Czyżby zasługa ciepłej jesieni? Wiosną będę
dzielił -bo za bardzo się rozrósł "Miskant Giganteus" który też teraz
zaczyna kwitnąć.Jezeli ktoś jest chętny na tą trawę proszę o kontakt-
chetnie się podzielę .Odbiór osobisty w Bytomiu

2. Data: 2005-10-18 18:15:44

Temat: Re: Nowy choć nie do końca
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
>..Chciałem sie
> pochwalić podobno trawa która w Polsce nie kwitnie czyli Miskant
> Zebrinus zaczyna kwitnąć na moim ogrodzie
:))))
kwitnie nie tylko u Ciebie
u mnie w ciagu 4 lat zaistnialo to drugi raz
:)
a swoja droga jestes przekonany
ze masz Miscanthus sinensis Zebrinus a nie np Strictusa
?
>Czyżby zasługa ciepłej jesieni?
:)
jest jak piszesz
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

3. Data: 2005-10-18 20:32:30

Od: "Iza Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.Chciałem sie
> pochwalić podobno trawa która w Polsce nie kwitnie czyli Miskant Zebrinus
> zaczyna kwitnąć na moim ogrodzie,Czyżby zasługa ciepłej jesieni?

Nie wiedzialam, ze to takie rzadkie zjawisko. U mnie tez kwitnie juz drugi
raz z rzedu a cala kepa ma tak ze cztery lata.

Iza Wójcik

4. Data: 2005-10-20 10:09:53

Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kępka ma też 4 lata kwitnie pierwszy raz.,Pani w ogrodnictwie , w
ktorym go kupowałem mówiła że on w naszym klimacie nie kwitnie, potwierdził
to pan na Jesiennej Wystawie Kwiatów w Chorzowie od ,ktorego kupowałem trawy
( carex minima i czerwone penisetum)
Wojtek

5. Data: 2005-10-20 18:06:44

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
> ktorym go kupowałem mówiła że on w naszym klimacie nie kwitnie,
> potwierdził to pan na Jesiennej Wystawie Kwiatów w Chorzowie
Panie i Panowie w punktach rozne bzdury gadaja
:)
>od
> ,ktorego kupowałem trawy ( carex minima i czerwone penisetum)
:)
mnie osobiscie bardzo uzywanie przez sprzedawcow
pierwszego i trzeciego czlonu nazwy z pominieciem drugiego
:)
ten trzeci czlon czesto jest nazwa handlowa
i wprowadza sie w ten sposob wiele zamieszania
:)
ta Twoja "carex minima " Carex capillaris f.Minima zapewne
a czerwone to zapewne Pennisetum glaucum f.Purple majesty
:)
nie wiem czy ten Pan wspomnial Tobie
ze te Pennisetum to strefa 9 -11 czyli subtropik
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

użyźnianie gleby