Nowy portal o rękodziele

1. Data: 2013-06-27 11:44:40

Temat: Nowy portal o rękodziele
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam 29 lat i nazywam się Małgorzata,

Siedząc w domu wpadłam na pomysł stworzenia portalu (z darmowymi ogłoszeniami oraz
forum dyskusyjnym) o rękodziele i upcyklingu w całości pomaga mi mój mąż.

Tak naprawdę 22.06 był pierwszy dzień działania serwisu, zdaję sobie sprawę że wielu
rzeczy brakuje oraz że może wyglądać on znacznie lepiej dlatego każdą wolną chwilę
jemu poświęcę i codziennie będę nad nim pracować.

Chciałam zachęcić na tą chwilę do zamieszczania ogłoszeń jak i dyskutowania na forum
www.cessia.pl
Całość jest darmowa i nie wymaga rejestracji!!! ogłoszenia można edytować linkami z
e-maila zwrotnego.
Możecie również zamieścić linki do swoich stron czy to w ogłoszeniu, profilu czy na
forum!

Serdecznie pozdrawiam, całość oczywiście darmowa traktuję to hobbystycznie.