jak to się nazywa?

1. Data: 2013-06-27 22:30:03

Temat: jak to się nazywa?
Od: Anonim <A...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam nazwy takiego coś co wszywa się w szew i na zewnątrz wygląda to
jak wałeczek. Przeważnie jest to wykorzystywane do toreb sportowych.
Plastikowy wałeczek z tasiemką którą układa się pomiędzy dwa materiały i
całość zszywa.
Mam nadzieje że zrozumiale wytłumaczyłem o co mi chodzi
Z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Robert

2. Data: 2013-06-28 09:29:47

Temat: Re: jak to się nazywa?
Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 22:30:03 UTC+2 użytkownik Anonim napisał:

> Szukam nazwy takiego coś co wszywa się w szew i na zewnątrz wygląda to
> jak wałeczek.

Wypustka /lub wypustka ze sznurkiem/.

Ania

Nowy portal o rękodziele
Kursy koronki frywolitkowej na poziomie podstawowym
VII Kiermasz Rękodzieła w Krakowie
Spotkanie robotkowe w Krakowie
Wianki i inne akcesoria komunijne (hande made)