Nowy tusz Max Factor - ktos probowal?

1. Data: 2006-02-26 17:25:47

Temat: Nowy tusz Max Factor - ktos probowal?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam dzis w Galerii Centrum przelotem nowy tusz Max Factor, bodajze
Masterpiece. Probowal tego ktos? Jak sie spisuje w porownaniu do np. Max
Factor More Lashes? Bo mi sie konczy, a trzeba by kupic cos nowego :)

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

1. Data: 2006-02-28 21:50:51

Temat: Re: Nowy tusz Max Factor - ktos probowal?
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):
> Widzialam dzis w Galerii Centrum przelotem nowy tusz Max Factor, bodajze
> Masterpiece. Probowal tego ktos? Jak sie spisuje w porownaniu do np. Max
> Factor More Lashes? Bo mi sie konczy, a trzeba by kupic cos nowego :)

Dolaczam sie do pytania. Ogladalam to cudo, jakies takie dziwne z zolta
gumowa szczoteczka... Zastanawiajace... Ale po dluzszym zastanowieniu
kupilam jednak moj jedyny Loreal Voluminous x 4

Pozdrawiam
PasQdka

1. Data: 2006-03-10 10:35:27

Od: "llinka" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):
> Widzialam dzis w Galerii Centrum przelotem nowy tusz Max Factor, bodajze
> Masterpiece. Probowal tego ktos? Jak sie spisuje w porownaniu do np. Max
> Factor More Lashes? Bo mi sie konczy, a trzeba by kupic cos nowego :)

Kupiłam w Douglasie, bo w ramach prezentu był błyszczyk Silk Gloss w
wymarzonym kolorze 310 bodajże.
Świetnie rozdziela rzęsy, nie skleja, wydłuża i delikatnie pogrubia
łatwo tez pokryć te najmniejsze rzęski.
Szczoteczka rzeczywiście niezwykła, ni to grzebyk plastikowy, ni to
zwykła szczoteczka - ale świetnie sie jej używa.
Przebił mojego ukochanego Lash Architecta.
NIe znam More Lashes, miałam tylko 2000 Kalorii, ktory mi sklejał
rzęsy, robił nienaturalnie grube rzęsy,ogolnie pfuj...

Llinka

1. Data: 2006-03-10 18:30:47

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

llinka wrote:

> [...]
> NIe znam More Lashes, miałam tylko 2000 Kalorii, ktory mi sklejał
> rzęsy, robił nienaturalnie grube rzęsy,ogolnie pfuj...

To chyba sie skusze :) Bardzo dziekuje!

1. Data: 2006-03-13 20:22:32

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> Widzialam dzis w Galerii Centrum przelotem nowy tusz Max Factor, bodajze
> Masterpiece. Probowal tego ktos? Jak sie spisuje w porownaniu do np. Max
> Factor More Lashes? Bo mi sie konczy, a trzeba by kupic cos nowego :)

No i kupilam, i jestem zadowolona. Subtelny, raczej rozdziela niz
pogrubia, lekko wydluza, mniej teatralny efekt niz More Lashes. Zmywa
sie dobrze, a na rzesach wytrzymuje lzy (tym razem ze smiechu :>). Nie
uczula. Na wieczor moze sobie kupie jeszcze More Lashes, ale na codzien
Masterpiece jest znakomity.

1. Data: 2006-03-14 09:10:53

Od: "llinka" <l...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):
> [...]
> sie dobrze, a na rzesach wytrzymuje lzy (tym razem ze smiechu :>). Nie
> uczula. Na wieczor moze sobie kupie jeszcze More Lashes, ale na codzien

heh, a ja dzis własnie pomyslałam, zeby sie zapytać, jakie wrażenia
po zakupie:)))
teraz to juz nawet jest "myślisz, masz";)))))
A jaki kolor kupiłas? (ja na razie mam brązowoczarny, ale
zastanawiałam sie nad granatem)

LLinka

1. Data: 2006-03-14 09:53:49

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

llinka wrote:

> [...]
> po zakupie:)))
> teraz to juz nawet jest "myślisz, masz";)))))
> A jaki kolor kupiłas? (ja na razie mam brązowoczarny, ale

Tez brazowoczarny - przyczynia sie do tego subtelnego efektu :)
Granatowy u mnie odpada - brazowe oczy, brazowomiedziane wlosy.

1. Data: 2006-03-14 12:02:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):

> [...]
> sie dobrze, a na rzesach wytrzymuje lzy (tym razem ze smiechu :>). Nie
> uczula. Na wieczor moze sobie kupie jeszcze More Lashes, ale na codzien

to More Lashes jest teatralny? uzywam na co dzien, i nic z tych
rzeczy, raczej przecietny lekko pogubiajacy tusz.
ostatnia widuje jedna pania - ta to dopiero ma teatralne rzesy.
az sie boje zblizyc, zeby mnie tym tuszem nie wybrudzila.
w dodatku strasznie ja to oszpeca. szczerze doradzam wszystkim
umiar w tej dziedzinie :)

-- kasica

1. Data: 2006-03-14 12:39:20

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> to More Lashes jest teatralny? uzywam na co dzien, i nic z tych
> rzeczy, raczej przecietny lekko pogubiajacy tusz.

Na mnie jest, bo ja mam strasznie geste rzesy, a More Lashes wlasnie je
rozdziela i wydluza. Po dwoch warstwach wygladam lepiej niz ze
sztucznymi rzesami. Ogolnie rzesy mam niezle i bardzo ciemna oprawe oczu
przy jasnej cerze i brazowych wlosach, wiec musze uwazac z tuszem, zeby
nie wpasc w przesade :)

1. Data: 2006-03-14 13:30:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter napisał(a):

> [...]
> sztucznymi rzesami. Ogolnie rzesy mam niezle i bardzo ciemna oprawe oczu
> przy jasnej cerze i brazowych wlosach, wiec musze uwazac z tuszem, zeby

super sprawa, takie rzesy.

ale jesli zaczynaja przypominac patyki, co to strach,
zeby sie nie polamaly, to juz jednak przesada :)

-- kasica

skrucha
apropos fryzjerów w Krakowie
Jestem piękna
Jak prostowonica najlepsza?
krem do rąk jak Carmax do ust - istnieje?