Nóż

21. Data: 2012-03-09 10:23:30

Temat: Re: Nóż
Od: vcore <0...@0...00> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 10:09, Stefan pisze:
> Obierzesz nimi 25 kilo kartofli w ciągu 0.5 godz?
> Bo ja swoim prymitywem kupionym na jarmarku - tak, wzbudzając sensację,że
> to nie high end-owa obieraczka tylko kawałek blachu osadzony w rączce.
> pozdr
> Stefan

Nie, ja nie twierdzę że obieranie nią jest szybkie czy wydajne, ono po prostu jest
wygodne i
przyjemne. Choć mi osobiście idzie to szybciej niż nożem, z reguły obieram 4-5 dużych
ziemniaków i
myślę że schodzi mi na to około 40 sekund

--
Sigmeo Sp. z o.o. - Agencja interaktywna

www.sigmeo.pl / k...@s...pl
NIP 622-276-68-17 REGON 301772480 KRS 0000389386

22. Data: 2012-03-09 14:30:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 01:58:21 +0100, vcore napisał(a):

> http://scyzoryki.net/pl,product,1233922,czarny,widel
ec,5,1543.html?partner=2069

> Ale widzę że cena poszła strasznie do góry :/ Ja kupiłem po 13 zł.

Rzeczywiście, strasznie drogie. To już lepiej poszukam kompletu "retro" z
bakelitowymi trzonkami.
--

XL

23. Data: 2012-03-09 14:32:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 02:03:44 +0100, vcore napisał(a):

> [...]
rinox-7-6075-sui-i2179590752.html

> Posiadam tą obieraczkę i mam identyczne spostrzeżenia, kartofle obieram z
przyjemnością bo skóra z
> nich po prostu znika :-) Tylko na palce trzeba uważać bo te ząbki chwytają skórę
przy najmniejszym
> dotyku. Ale ogólnie to małe cudo zdecydowanie warte wydanych pieniędzy, żaden nóż
tego nie zastąpi

Do ziemniaków nie używam tej obieraczki, bo nien potrafie powoli ich
obierać i palce byłyby w strzępach :-)
--

XL

24. Data: 2012-03-09 14:32:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 02:06:04 +0100, vcore napisał(a):

> ... A same nożyki po 12 zł z przesyłką. Choć obecna cena i tak jest niska biorąc
pod uwagę ich
> możliwości, a szczególnie trwałość

Nożyki już kupiłam :-)
--

XL

25. Data: 2012-03-09 14:50:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Mar 2012 11:02:57 +0100, KRZYZAK napisał(a):

> Moi rodzice maja taka kupina na jakims straganie na wczasach nad morzem.
> Cwierc wieku temu. Do tej pory nie znalazlem lepszej, a tej nie chca oddac.

Kilka ostatnich lat miałam taką jak ta, p[edrini - ale z ostrzem gąłdkim i
była świetna, ale się ostrze po latach (ok. 10) wyrobiło:
http://allegro.pl/obieraczka-obierak-do-ziemniakow-p
edrini-i2118792609.html
Jednakże lata temu kupiłam ową w sklepie stacjonarnym - sobie i rodzicom.
Mogłam pomacać i słusznie kupiłam. Dzis są obieraczki tej samej firmy,
identycznie wyglądajace, ale z ostrzem ząbkowanym j.w., a z gładkim nie
można takiej kupić :-(((

Bardzo ważny jest ten łukowaty pałąk, w którym osadzone są bolce ruchomego
ostrza - dzięki sporej przestrzeni między tym łukiem a ostrzem nie blokują
się obierzyny i można naprawdę bardzo szybko pracować taką obieraczką. Tyle
ze ważne jest też ostrze - a tutaj generalnie już się parę razy zawiodłam w
zakupach na odległość.

--

XL

Wędliny domowe bez wędzarki.
naleśniki na indukcji
Zelmer Diana
Belfort DigiWx Ellen H. Robinson LOVES BLACK PRICK SEMEN JISM
Kuchnia gazowa z piekarnikiem do pieczenia chleba