Nutrilogie 2 czy Thermal s2 Vichy a sklepy wolnoclowe?

1. Data: 2003-06-06 12:35:20

Temat: Nutrilogie 2 czy Thermal s2 Vichy a sklepy wolnoclowe?
Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wlasnie konczy mi sie Thermal s2 i zadaje sobie pytanie, ktory z tych dwoch
wymienionych kremow jest lepszy. Ten nawilazajacy bardzo mi odpowiadal, lecz
moze Nutrilogie 2 ma w sobie cos wiecej oprocz dobrego nawilzania. Doradzcie
mi, czy te kremy w ogole sie od siebie roznia? Musze podjac decyzje, ktory
zakupic. Mam cere sucha sklonna do zmarszczek i 30 latek.

Maz niedlugo leci do Szwajcarii i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy w
strefach wolnoclowych sa do kupienia kosmetyki Vichy ?
--

Dziekuje z gory
Pozdrawiam

1. Data: 2003-06-06 12:53:41

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia wrote:

> Maz niedlugo leci do Szwajcarii i w zwiazku z tym mam pytanie. Czy w
> strefach wolnoclowych sa do kupienia kosmetyki Vichy ?

Niestety, nie natknelam sie na nie w sklepach wolnoclowych :-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-06-06 12:59:20

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA"
> Niestety, nie natknelam sie na nie w sklepach wolnoclowych :-(
Ja tez, a intensywnie szukalam. Moze problem jest w tym, ze Vichy musi
byc sprzedawane w aptekach, a atpeki wolnoclowe sa mniejsze i jest ich
mniej niz sklepów ;-)
Asia

1. Data: 2003-06-06 13:01:14

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> wrote:

> Niestety, nie natknelam sie na nie w sklepach wolnoclowych :-(

Vichy jest sprzedawane chyba tylko w aptekach...

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-06-06 14:54:17

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja zdecydowanie bardziej wole Nutrilogie niż Thermala, bo mam po nim
ładniejszą cerę. Thermal jakby działał tylko na naskórek, a mam takie
wrażenie, że Nutrilogie wnika jakoś głębiej...:) i buzia po nim jest
znacznie lepiej odzywiona.

Podobnie jak dziewczyny, też nie widziałam Vichy na wolnocłówkach.
Powiem Ci natomiast, że we Francji w której jest produkowany, wcale nie
jest tańszy niż w Polsce. Prawie ta sama cena.

Pozdrawiam serdecznie i zyczę miłych wrażeń w Szwajcarii,
Kasia

1. Data: 2003-06-06 18:27:40

Od: "ToJa" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co powiedział mi konsultantka z Vichy to Nutrologie poprawia też
gospodarkę lipidową czy jakoś tak i jeśli masz dobrze nawilżoną skórę a np
ściąga Ci się lub robią Ci się takie suche 'liszaje " ( to nie jest
najszczęśliwsze określenie ) to Nutrilogie będzie chyba lepsze od Thermala

pozdrawiam ASia

1. Data: 2003-06-06 19:54:54

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thermale są dla skóry odwodnionej, Nutrilogie dla skóry suchej "z natury".
Sama oceń, jaką masz cerę. Jeśli tylko odowdnioną, to pozostań przy
thermalu, bo Nutrilogie raczej natłuszcza a nawilża w drugiej kolejności
(poza tym jest dość "ciężki"). żeby łatwiej podjąć decyzję, poproś o próbki.

1. Data: 2003-06-06 20:44:32

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia <M...@p...neostrada.pl> w wiadomości do grup

[...]
Przepraszam, czy moglabys zmienic nicka? Ja od poczatku podpisuje sie jako
Gosia. Dzieki.

G.

(OT) FAQ raz jeszcze
Chwale :-)