O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje

11. Data: 2009-02-23 09:06:53

Temat: Re: O M... i M..., czyli Isabel zgrabnie rapuje
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>
news:gntop9$1v9v$1@news2.ipartners.pl

> Niech zgadbnę: i z rogami i z ogonem, i śmierdzi siarką? ;)

No nie trafiłeś.
Rap - czarny wiersz.

Saulo

12. Data: 2009-02-23 09:07:38

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech zgadbnę: i z rogami i z ogonem, i śmierdzi siarką? ;)

--
CB

13. Data: 2009-02-23 09:12:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha.
Mnie się kojarzy bardziej z czarną rozpaczą.

14. Data: 2009-02-23 09:57:42

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gnru73$5qk$1@news.onet.pl...

Zenada!
Ze w ten sposób wywlekaja swoja prywatnosc.
Grajac w ten sposób z tłumem.
Potem w komentarzu pod tekstem Isabell przeczyta
ze jest "......ana w dupe przez starego grzyba".
Zenada.
Mentalne nastolatki wciagniete w wielka polityke i machine medialna,
ktorym wydaje sie ze sa poważni. Smieszno-smutny widok.

Duch
P.S.
Rap-tekst dosc cienki, nie przeszkadza mi to, ale nie powinien byc puszczany
w publike.

15. Data: 2009-02-23 10:02:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze widziałam w nim psychodelicznego dziwaka.

a ja nie. Wtedy nie. Teraz tak.
Zwłaszcza po tym blogu i kolejnych coraz bardziej zenujacyh tekstach.
Z poczatku myslalem ze rzeczywiscie to media krecily Marcinkiewicza.
Teraz widze ze koles jest niepowazny. I nie chodzi tu o romans,
tylko o zachowania Kazia w około tego.

Duch

16. Data: 2009-02-23 10:19:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widocznie stać ich na to.

A czy ciebie stać na to aby podjąć to ich wyzwanie i z nimi zagrać...
i nie przegrać?

Nie, a jednak grasz.
Bohater z ciebie. ;)

--
CB

17. Data: 2009-02-23 11:29:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 11:02:04 +0100, Duch napisał(a):

> [...]
> Z poczatku myslalem ze rzeczywiscie to media krecily Marcinkiewicza.
> Teraz widze ze koles jest niepowazny. I nie chodzi tu o romans,

To psychol: typowy dla pewnego rodzaju schorzeń psychicznych wytrzeszcz
oczu i inne cechy somatyczne, nie mówiąc o zachowaniu.

18. Data: 2009-02-24 00:23:02

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22.02.2009 tren R <t...@n...sieciowy> napisał/a:

> btw teraz nikt go nie lubił

Ja go nie lubiłem wcześniej, a teraz ten "pajac" mniej mnie drażni. ;)
--
Relpp

19. Data: 2009-02-24 08:54:16

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> Ja go nie lubiłem wcześniej, a teraz ten "pajac" mniej mnie drażni. ;)

coś w tym jest, teraz jest taki ludzki kazik, a nie jakiś tam premier
marcinkiewicz

Czy to tylko Rosja?
czytaczom
Okiem i piórem Isabel, czyli jej wpis na blogu KM
mlodzi mówią: żenua żenua żenua!
no to zapraszam 7 października... :))))