O co w tym wszystkim chodzi!

11. Data: 2020-04-24 04:02:18

Temat: Re: O co w tym wszystkim chodzi!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-24 01:20, Jakub A. Krzewicki wrote:
> [...]
lik:Carte_peuples_turcs.png

kie

> Moskale nie są prawdziwą Rusią:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Volga_Finns

Ta, badacze siem spierajom... niektorzy uwazajom, ze to som niedobitki z
Ksiestwa Kijowskiego a inni, ze nie...

12. Data: 2020-04-24 12:15:09

Temat: David Icke czyli o co w tym wszystkim chodzi!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POprawione napisy PL:
https://www.bitchute.com/video/pT0DH7j7KMb3/

Wywiad Briana Rose z Davidem Icke podczas bezpośredniej transmisji na YouTube (6
kwietnia 2020 r.) obejrzało 65 tysięcy osób. Zaraz potem został on usunięty ze
wszystkich kanałów YouTube'a, Vimeo i Facebooka.
Polecamy go WSZYSTKIM, którzy chcą zrozumieć co dzieje się i co może wydarzyć się na
świecie, w którym "pandemia" stanowi zagrożenie dla naszej wolności i godności.
Wywiad - zwłaszcza od ok. 50 min. - polecamy polskim władzom, ekspertom,
dziennikarzom, policji i wojsku oraz wszystkim którzy czują, że w niedalekiej
przyszłości mogą przyczynić się do zachowania godności i wolności przez człowieka.

Link do wywiadu w j. angielskim na londonreal.TV: https://londonreal.tv/icke
Angielskie pliki do pobrania: https://londonreal.tv/army
Alternatywne LINKI do pobrania polskiej filmu w wersji 720p, 907MB:
https://www.dropbox.com/s/125h6984yhw34ar/dajk720fin
al.avi.asf?dl=1
https://1drv.ms/u/s!AiL6NV8w2pqkjHF7T1GuxNs2uJaU - plik spakowany

UWAGA!
Do wykrywania koronawirusa SARS-CoV-2 stosuje się - ZGODNIE z zaleceniami WHO -
głównie testy genetyczne metodą RT-PCR. Co mówi o tym teście jego twórca? Nie powinno
się go stosować!! Zięba omawia to w poniższym filmiku, rozjaśniając w ten sposób
wypowiedź Icke'a z pierwszej części powyższego wywiadu.
https://www.bitchute.com/video/q8Bb03AD2vxp/

5G BLOKUJE ABSORPCJE TLENU DO KOMÓREK (NA CZĘSTOTLIWOŚCI 60GHZ):

https://www.bitchute.com/video/iOE6CWEP8qYw/

OPISY DO FILMU:
1) Zobacz Raport Instytutu Medycyny Pracy z Łodzi str. 29:
http://www.imp.lodz.pl/upload/npz/raport_5g.pdf
SCREEN: https://uploads.disquscdn.com/images/ac895b36c09957c
03b8fbacd686e7813486ec1f7d5f7feef076208ba5f58584b.pn

2) Artykuł z powyższego video: https://www.rfglobalnet.com/doc/fixed-wireless-commu
nications-at-60ghz-unique-0001

3) Zobacz: "David Icke - Wpływ promieniowania elektromagnetycznego na ludzki organizm
#5G": https://www.bitchute.com/video/FDibuCzP8TFD/

4) https://www.fcc.gov/file/14379/download - Piszą tam m.in., że tlen absorbuje
energię fal 60GHz tak jak jedzenie energię z mikrofalówki. Czytaj: tlen jest
wprawiany w drgania, czyli krew może mieć problem z absorpcją tlenu. (j. angielski).

5) "Odwołać Koronaświrusa=USA Upadek fałszywych władców" (O 5G jest od 7:40min.)
https://youtu.be/f2VutqLRCkg?t=460

6) "Foliarze - film dokumentalny/ Tin foil hats - Polish documentary (English
subtitles)" Polski dokument o telefonach komórkowych, ludziach elektrowrażliwych,
wieżach komórkowych i procesie legislacyjnym wdrażania 5G w Polsce.
https://www.youtube.com/watch?v=S_DCtMkLgMQ

13. Data: 2020-04-24 16:11:27

Temat: Re: David Icke czyli o co w tym wszystkim chodzi!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 12:15, m...@g...com pisze:

> z Davidem Icke

Przecież już ci tłumaczyłem co ten pan sobą reprezentuje i nadal nie
dotarło :)

> podczas bezpośredniej transmisji na YouTube (6 kwietnia 2020 r.) obejrzało 65
tysięcy osób.

Obecnie mamy ok. 7,5 mld ludzi. Nie ma wyjścia, statystycznie musi się
wśród nich znaleźć parę tysięcy idiotów. Część pewnie obejrzała z
ciekawości, albo żeby się pośmiać, albo po prostu nie wiedzieli kim jest
ten człowiek.

> Zaraz potem został on usunięty ze wszystkich kanałów YouTube'a, Vimeo i Facebooka.

Ciekawe dlaczego? :):)
Nie musisz odpowiadać, bo to pytanie retoryczne. Nie od dziś wiadomo, że
im większa bzdura i im częściej bzdura jest usuwana, tym bardziej
wiarygodna dla idiotów.
A najbardziej wiarygodna jest taka bzdura, która została usunięta ze
WSZYSTKICH kanałów i nie ma możliwości się z nią zapoznać :):):)

> Polecamy go WSZYSTKIM, którzy chcą zrozumieć co dzieje

LOL :)

> Zięba omawia to w poniższym filmiku,

LOL :)

> 5G BLOKUJE ABSORPCJE TLENU DO KOMÓREK (NA CZĘSTOTLIWOŚCI 60GHZ):

A kury przestają znosić jajka i krowy przestają dawać mleko.

Jeszcze się tak nie zdarzyło w historii ludzkości, żeby jakieś pokolenie
nie miało swoich idiotów. Jak widać nawet powszechny dostęp do edukacji
niewiele zmienił.
Hmmm... a może zmienił i procentowo jest ich mniej, ale ze względu na
wzrost populacji w liczbach bezwzględnych jest ich więcej niż kiedyś.
I nawet oni mają dostęp do internetu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2020-04-24 20:48:09

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

//linki jakas q*wa wyciela...?

15. Data: 2020-04-25 17:08:44

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2020 o 20:48, Izaura pisze:
> On 2020-04-24 16:11, Kviat wrote:
>

> //linki jakas q*wa wyciela...?

Znowu jakaś q*wa śmieci?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-04-25 18:16:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> //linki jakas q*wa wyciela...?

Znowu jakaś q*wa śmieci?
---
Jezyk wart jezyka
Jedno warte drugiego

17. Data: 2020-04-26 11:16:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Lepiej POsluchajcie tego:
Brytol ktory wie co to 5G, tworzyl dla UK tajnom bron mikrofalowom:
"5G Gigantyczne zagrożenie dla zdrowia -
dr Barrie Trower w rozmowie z sir Julianem Rose":
https://m.youtube.com/watch?v=mElVn08aZQk
https://youtube.com/watch?v=mElVn08aZQk

PSP zawiesza dzialalnosc!
Misericordia
I znowu ktoś inny musi dbać o normalność
spiwory wiecznie zywe, dziekujemy Urban
coronavirus COVID-19