Re: David Icke czyli o co w tym wszystkim chodzi!

Subject: Re: David Icke czyli o co w tym wszystkim chodzi!
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5ea248ec$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
From: Kviat
Date: Fri, 24 Apr 2020 16:11:27 +0200

W dniu 24.04.2020 o 12:15, m...@g...com pisze:

> z Davidem Icke

Przecież już ci tłumaczyłem co ten pan sobą reprezentuje i nadal nie
dotarło :)

> podczas bezpośredniej transmisji na YouTube (6 kwietnia 2020 r.) obejrzało 65
tysięcy osób.

Obecnie mamy ok. 7,5 mld ludzi. Nie ma wyjścia, statystycznie musi się
wśród nich znaleźć parę tysięcy idiotów. Część pewnie obejrzała z
ciekawości, albo żeby się pośmiać, albo po prostu nie wiedzieli kim jest
ten człowiek.

> Zaraz potem został on usunięty ze wszystkich kanałów YouTube'a, Vimeo i Facebooka.

Ciekawe dlaczego? :):)
Nie musisz odpowiadać, bo to pytanie retoryczne. Nie od dziś wiadomo, że
im większa bzdura i im częściej bzdura jest usuwana, tym bardziej
wiarygodna dla idiotów.
A najbardziej wiarygodna jest taka bzdura, która została usunięta ze
WSZYSTKICH kanałów i nie ma możliwości się z nią zapoznać :):):)

> Polecamy go WSZYSTKIM, którzy chcą zrozumieć co dzieje

LOL :)

> Zięba omawia to w poniższym filmiku,

LOL :)

> 5G BLOKUJE ABSORPCJE TLENU DO KOMÓREK (NA CZĘSTOTLIWOŚCI 60GHZ):

A kury przestają znosić jajka i krowy przestają dawać mleko.

Jeszcze się tak nie zdarzyło w historii ludzkości, żeby jakieś pokolenie
nie miało swoich idiotów. Jak widać nawet powszechny dostęp do edukacji
niewiele zmienił.
Hmmm... a może zmienił i procentowo jest ich mniej, ale ze względu na
wzrost populacji w liczbach bezwzględnych jest ich więcej niż kiedyś.
I nawet oni mają dostęp do internetu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr