O depresji

1. Data: 2009-11-15 21:42:36

Temat: O depresji
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgodnie z wnioskami z najnowszych badań naukowych brak tłuszczów
zwierzęcych w diecie wywołuje nieuchronnie depresję.

Dobra wiadomość jest taka, że wprowadzenie do diety tych tłuszczów
odwraca ten proces.

A zatem żywienie dzieci w oparciu o dietę wegetariańską powoduje
wystąpienie u nich dysfunkcji równowagi psychicznej.
Jeśli ktoś tak czyni jest nie tylko głupcem, ale w pewnym sensie także
zbrodniarzem.
Dla mnie to oczywiste. ;)

--
CB

2. Data: 2009-11-15 21:52:07

Temat: Re: O depresji
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra wiadomość jest taka, że wprowadzenie do diety tych tłuszczów
> odwraca ten proces.

Sugerujesz że można leczyć tak depresję wywołaną również na inne sposoby? ;)

--
Mateusz Bogusz

3. Data: 2009-11-15 22:10:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2009 22:42:36 +0100, cbnet napisał(a):

> Zgodnie z wnioskami z najnowszych badań naukowych brak tłuszczów
> zwierzęcych w diecie wywołuje nieuchronnie

Jasne: producenci świniny zapłacili za te badania, a niedługo producenci
drobiu zapłacą za swoje - i tak w koło Macieju :-D

> depresję.

Widziałeś kiedy głodnego w dobrym humorze?
;-PPP
--

Ikselka.

4. Data: 2009-11-15 22:36:00

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 22:42, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> wystąpienie u nich dysfunkcji równowagi psychicznej.
> Jeśli ktoś tak czyni jest nie tylko głupcem, ale w pewnym sensie także

Oczywista oczywistość...ale
Dobrze wiesz, że to uproszczenie problemu, którego przyczyny
nie tkwią wyłącznie w diecie ...zaryzykowałbym obstawienie niskiego
procentu takich przypadków.
Nawet człowiek zdrowy z głodu(czegokolwiek) po pewnym czasie zacznie
mieć halucynacje.
Myśle, że wchodzi tu czynnik skłonności indywidualnej organizmu,
niemniej w rzeczy samej bez b12
umysł nie funkcjonuje prawidłowo.
___
Iza mięsożernaodzawszeiwciąż ;D

5. Data: 2009-11-15 22:44:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Nov 2009 14:36:00 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Iza mięsożernaodzawszeiwciąż ;D

To tak, jak ja.
PS. W piątek wytrzymuję bez mięsa tylko do obiadu, co spotyka się z
docinkami ze strony TŻta, który sumiennie w tym dniu pości :-)

--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-15 23:10:09

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

mieć halucynacje.
Myśle, że wchodzi tu czynnik skłonności indywidualnej organizmu,

Co powiesz o kilkuset milionach wegetarriańskich Hindusów?

Chiron
weganin, ale nie z Vegi:-)

7. Data: 2009-11-15 23:40:56

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 00:10, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> [...]
> ___
> Iza mięsożernaodzawszeiwciąż ;D
>
> Co powiesz o kilkuset milionach wegetarriańskich Hindusów?

Jak mówię(dieta) to dość monochromatyczne spojrzenia na brak
potencjalnych zachorowań na depresje.
W ich przypadku wpływ na niski wskaźnik zachorowań może mieć zarówno
czynnik genetyczny jak i klimat.
Depresja to hydra - tak bym to określiła i każda z "głów" to czynnik
wpływający na rozwiniecie się dolegliwości.
Przecież to oczywiste.
Do przyczyn(ja) zaliczyła bym przede wszystkim genetykę i
destruktywne czynniki socjalno - społeczne +słaba odpornośc
psychiczna.
___
Iza

8. Data: 2009-11-15 23:47:49

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lis, 00:40, Iza <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> Do przyczyn(ja) zaliczyła bym przede wszystkim genetykę i
> destruktywne czynniki socjalno - społeczne +słaba odpornośc

poprawka

9. Data: 2009-11-15 23:53:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Nov 2009 00:10:09 +0100, Chiron napisał(a):

> Co powiesz o kilkuset milionach wegetarriańskich Hindusów?

Głodują...

--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-16 00:05:15

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Głodują...

Przyjmowanie mniejszej niż norma ilości kalorii przedłuża życie :>

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

PULAPKA
Re: O mikołajowej polskiej tradycji.
Przykazanie miłości.
Re: DZIADEK hr. Sas
Rozwarstwienie w polsce ktoś z wrażliwością w końcu zobaczył.